Announcement

Collapse
No announcement yet.

323mm-360mm etujarrut (E30/4x100)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jasu
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2002
    • 2110
    • Tampere / Isojoki

    323mm-360mm etujarrut (E30/4x100)

    Onko kellään omassa, jos on niin merkki, koko, hinta ja kokemukset niistä?

    Itselle hakusessa tuolla haarukalla olevat etujarrut. Mistä bolt-on paketteja, tai muita varteenotettavia sarjoja, joita pienellä kikkailulla saisi kiinni?
    Volvo S80 V8
    Mercedes C250d
    M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25
  • jannmann
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2003
    • 5856
    • Joccis City

    #2
    Aprilia RSV4

    Comment

    • jannmann
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2003
      • 5856
      • Joccis City

      #3
      Originally posted by Jasu View Post
      Onko kellään omassa, jos on niin merkki, koko, hinta ja kokemukset niistä?

      Itselle hakusessa tuolla haarukalla olevat etujarrut. Mistä bolt-on paketteja, tai muita varteenotettavia sarjoja, joita pienellä kikkailulla saisi kiinni?
      Lisäselvennystä?
      Haetaanko millaista satulaa jne. vaatimuksia?
      Budjetti? 500e vai 3000e?
      Aprilia RSV4

      Comment

      • Jasu
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2002
        • 2110
        • Tampere / Isojoki

        #4
        Originally posted by jannmann View Post
        Lisäselvennystä?
        Haetaanko millaista satulaa jne. vaatimuksia?
        Budjetti? 500e vai 3000e?
        Tuo linkki oli tuttu.
        Kunhan toimivat hyvin, varaosia, paloja ja levyjä löytyy helposti.
        Ehdoton maksimi on tuo 2000e.
        Volvo S80 V8
        Mercedes C250d
        M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

        Comment

        • jannmann
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2003
          • 5856
          • Joccis City

          #5
          Originally posted by Jasu View Post
          Tuo linkki oli tuttu.
          Kunhan toimivat hyvin, varaosia, paloja ja levyjä löytyy helposti.
          Ehdoton maksimi on tuo 2000e.
          Sitten seuraava kysymys...
          Mikä on levyn maksimi kokonaispaksuus, eli mitenpaljon jarrusatulan ja vanteen väliin pitää jäädä tilaa. ... Jos levyn kokonaispaksuus ei muutu vakion e30:sen paksuudesta. Eikä voikkaan juurikaan muuttua, kun raidetangon ja tukivarren pää on edessä.
          Menee äkkiä meinaan toi vannevalikoima suppeaksi..

          2000e budjetilla ostaisin itse eteen esim:

          -135i mallin 6 mäntäiset etusatulat (suht kapeat, kun ovat kapealle levylle)
          maksavat Saksassa n. 1000e jarrupaloineen. Plussana radiaali kiinnitys jolle helppo tehdä adapteri ja tuplapölysuojat. Eivät varsinaiset race satulat, mutta varmasti riittävän hyvät.

          -wilwoodin GT sarjan levyt 330mm/27,9mm, hintaa Suomessa n. 400e/pari

          - näin jää 600e käytettäväksi keskiöiden ja jarrusatulan adapterien tekoon...
          Josta alumiiniin menee n. 300e ja loppu työhön.
          Aprilia RSV4

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎