Announcement

Collapse
No announcement yet.

E21 kytkin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kettu_e21
    Bimmer Rookie
    • Feb 2009
    • 66
    • Vantaa

    E21 kytkin

    joo elikkä tuossa ilmeni tuollainen mukava vika, eli (kytkimessä) kytkin poljin rupesi menemään lerpuksi jokseenkin aika paljonkin, niin ilmasin kytkimen niin herkis koko verme pelaamasta?!?! ja sen jälkeen kävin hakemassa uuden kytkimen työsyliterin jonka johdosta kytkin ei vielläkään toimi? työsylinteri oli kyllä aivan loppu 83- vuoden joten oli aika vaihtaa sekin, mutta hämäämään jäi että miksi kykin ei anna painetta? voisiko pääsylinterikin olla tuhoutunut? vai onko tähän jotain ilmaus jippoja olemassa?
  • Kettu_e21
    Bimmer Rookie
    • Feb 2009
    • 66
    • Vantaa

    #2
    kiitoksia

    tämä venttiili juttu oli aika omituinen joten tyydyn kokeilemaan sitä. joo sama vika itsellä 2 päivää jo polettu tuloksetta , mutta eiköhän se jos siihen jonkun näköisen virityksen keksii ja saa pumpattua ilmaa sisään niin rupea toimimaan. eli siis tarkoitat korjaus sarjalla sitä O-rengasta joka tulee sinne pääsyliterin männän päälle? ja sylinteriä ei tarvitse irrottaa, meinaa on aika kivassa paikassa tuossa 21:sessä se + sitten entisen omistajan kaiken mailman viritykset päällä. mutta kokeillaan näillä jos se onnistuisi sitten.

    Comment

    • Jürgen_
      Bimmer Enthusiast
      • May 2008
      • 2707
      • Mylsä

      #3
      Eikös tuon kytkinsylinterin ilmaus suju niin että jarrusatulan ilmausruuvista letku kytkinsylinterin ilmausruuviin (ruuvit auki) ja jarrua polkien täytetään se kytkinjärjestelmä :think

      ...siis niinkuin vääräänsuuntaan ilmataan...
      Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...

      Comment

      • Peksa
        Bimmer Rookie
        • Jul 2008
        • 29

        #4
        Originally posted by Kettu_e21 View Post
        joo elikkä tuossa ilmeni tuollainen mukava vika, eli (kytkimessä) kytkin poljin rupesi menemään lerpuksi jokseenkin aika paljonkin, niin ilmasin kytkimen niin herkis koko verme pelaamasta?!?! ja sen jälkeen kävin hakemassa uuden kytkimen työsyliterin jonka johdosta kytkin ei vielläkään toimi? työsylinteri oli kyllä aivan loppu 83- vuoden joten oli aika vaihtaa sekin, mutta hämäämään jäi että miksi kykin ei anna painetta? voisiko pääsylinterikin olla tuhoutunut? vai onko tähän jotain ilmaus jippoja olemassa?

        Laitoithan uuden sylinterin oikeinpäin kiinni? Ilmausnippa ylöspäin?

        Comment

        • Kettu_e21
          Bimmer Rookie
          • Feb 2009
          • 66
          • Vantaa

          #5
          Originally posted by Peksa View Post
          Laitoithan uuden sylinterin oikeinpäin kiinni? Ilmausnippa ylöspäin?

          Kyllä tuota nippa alaspäin se entinen siellä oli ja tämänkin laitoin alaspäin?, mutta ongelma ratkesi sillä että löysin E30 nestesäiliön korkin ja tuhosin sen ja laitoin tuon edellämainitun venttiili virityksen ja pumppasin 2 kertaa niin Johan rupesi kytkin pelittämään eli Helvetin hyvä ja helppo ratkaisu, eikä tarvinnut pumpata puoltapäivää, ja mitään vuotoja ei näkynyt pääsylinterissä, tosin työsylinterissä oli vuotoja ollut mutta sen uusin joten eiköhän näillä pärjätänyt.

          Kiitoksia kovasti.

          Comment

          • Kettu_e21
            Bimmer Rookie
            • Feb 2009
            • 66
            • Vantaa

            #6
            kyllä

            Originally posted by Windrider


            Toimii näköjään muillakin!


            Kyllä toimii ja kytkin tuntuu paljon jämäkämmältä nyt kun ennen.

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎