Announcement

Collapse
No announcement yet.

E21 Tärinä ratissa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Saleen
    Bimmer Fanatic
    • May 2005
    • 327
    • Hollola

    E21 Tärinä ratissa

    Noniin pakko kysyä mielipiteitä kun alkaa olemaan vaihtoehdot jo vähissä ELI
    Ongelma on seuraava:
    Auto E21 315 ja autoon on vaihdettu raidepäät (ulko,sisä) etutukivarret ja taka-akselin puslat sekä takatukivarsien puslat.
    Eli alustan kaikki puslat ja nivelet on uusia,
    mutta 60-80km/h.lla rattia täristää häiritsevästi
    Vanteet on suorat ja tasapainossaan ja tekee samaa talvipyörilläkin ja kaverin renkailla. edessä on madallusjouset vakioiskareilla.
    katsastuksessa iskaritesti näytti loistavat tulokset.
    Eli mistä johtuu ravistus ratissa?

    -Niko-
    BMW F31 320i M-Sport - 17
    Mazda 626 gc - 87 (pelastettu museoinnilta)
    Ex:
    BMW E39 525ia Touring - 02,VW Passat 3c - 06, Ford Mondeo Ghia - 01, E39 530da touring - 03, E36 328i touring -98,
    E36 318i touring - 97
    , E36 323ia sedan - 95, E36 325i sedan - 93, E21 315/318i - 84
  • asse21
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2005
    • 1233
    • Tampere

    #2
    Originally posted by Saleen View Post
    Noniin pakko kysyä mielipiteitä kun alkaa olemaan vaihtoehdot jo vähissä ELI
    Ongelma on seuraava:
    Auto E21 315 ja autoon on vaihdettu raidepäät (ulko,sisä) etutukivarret ja taka-akselin puslat sekä takatukivarsien puslat.
    Eli alustan kaikki puslat ja nivelet on uusia,
    mutta 60-80km/h.lla rattia täristää häiritsevästi
    Vanteet on suorat ja tasapainossaan ja tekee samaa talvipyörilläkin ja kaverin renkailla. edessä on madallusjouset vakioiskareilla.
    katsastuksessa iskaritesti näytti loistavat tulokset.
    Eli mistä johtuu ravistus ratissa?

    -Niko-
    oiskohan laakerit!? Tuppaa ilmeisesti olemaan ongelma näissä pikkukoneisissa...
    E39 525i touring
    E39 523i
    i3

    Comment

    Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎