Announcement

Collapse
No announcement yet.

325ix etuakselistosta

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Haatainen
    BTCF Member
    • Jul 2009
    • 1451
    • Tampere

325ix etuakselistosta

Kävinpä leimalla, ja hylky tuli. Oli oikea etujousi kierroksen verran poikki, ja vasen alapallonivel väljä. Jousethan on halpaa kauraa, mutta nuo nelikon alatukivarrethan on omansa, ja kohtuu suolasen hintaset. Alkuperäsenähän niitä ei saa kun pakettina nivelineen kaikkineen, mutta ilmeisesti prässillä ähräämällä ne niveletkin saa vaihdettua. Kysymys kuuluukin, josko nuo nivelet sentään olis samat kun takavetosessa, vai meneekö vaikeaksi.

Tarkennuksena: kysehän oli siis E30 mallista
    Alla:
    E61 530i(a) -09 perheauto myös invalidille
    E24 635Csi -84 Polaris metallic

Ennenkin on ollut autoja
  • turboix
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2006
    • 581
    • p-laidun

Originally posted by Haatainen View Post
    Kävinpä leimalla, ja hylky tuli. Oli oikea etujousi kierroksen verran poikki, ja vasen alapallonivel väljä. Jousethan on halpaa kauraa, mutta nuo nelikon alatukivarrethan on omansa, ja kohtuu suolasen hintaset. Alkuperäsenähän niitä ei saa kun pakettina nivelineen kaikkineen, mutta ilmeisesti prässillä ähräämällä ne niveletkin saa vaihdettua. Kysymys kuuluukin, josko nuo nivelet sentään olis samat kun takavetosessa, vai meneekö vaikeaksi.

Tarkennuksena: kysehän oli siis E30 mallista
    No eipäs ne ookkaan samat. Kl-varaosissa alapallonivel makso muistaakseni 37€
    BMW E46 330dA touring -00
    BMW e30 325tbo -86
    BMW e30 323ia cabriolet -83
    BMW e30 318i touring -89

Comment

• LiLHezz
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2005
      • 647
      • Pilpala / Riihimäki

Ja realoem:in mukaan e28:sin 525:sen etujouset käy. Löytyy esim motonetistä
      Vanha viidakon laki "jos etuveto olis parempi ku takaveto ni vormulatki vetäis eestä.. ne on nääs haitekkiä"

E30 325iXA Touring
      Lizzy - '82
      Jättiprojekti

Comment

• makkis
        BTCF Member
        • Feb 2005
        • 5152
        • Kouvola, Savisto

Itse olen löytänyt nelivedon nivelet ihan tavan varaosaliikkeestä. Väittäisin myös että jouset on nelikossa omansa, hintaluokasta en tiedä mutta luulisi nekin löytyvän ihan varaosaliikkeestä.
        Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
        Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
        Virallinen Xhp jälleenmyyjä

Comment

• Oleg
          Bimmer Rookie
          • Jul 2008
          • 52
          • Rovaniemi

Jousissa ei ainakaan isoa eroa ole takavedon jouseen, tönärillä jotain mittaeroa saattaa jo löytyä. Itse olen ainakin käyttänyt ihan takavetoisen jousta.

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎