Kyllä sillä voi saada jopa 3cm kaarta ulospäin
Ottaen nyt huomioon että sulla ei ole takakyljissä pakkelia eikä niitä ole jo valmiiksi mankeloitu.
Ei mun tietääkseni ole kun ne olakkeet mankeloitu tasaseks takakaarista...ja hullukshan tuo nyt menee jos 2 cm per puoli vielä tulee renkaat ulos
Tulee tommonen raktorin paripyörä look
BMW E61 535d Msport -06 Carbon Schwarz
BMW E91 325i Msport -06 Sparkling-graphit metallic
Ei mun tietääkseni ole kun ne olakkeet mankeloitu tasaseks takakaarista...ja hullukshan tuo nyt menee jos 2 cm per puoli vielä tulee renkaat ulos
Tulee tommonen raktorin paripyörä look
D&O
sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella [email protected]
Tämähän nyt meni vaikeeks...Realoem sanoo,että kaikissa 325:ssa on sama kynkkä eli esim vasen on 33321137641 numerolla kaikissa autoissa MUTTA kelkka on eri....Eli jos haluan nuo jäähdytetyt jarrut taakse niin eikö kaikista helpoin olisi rakentaa tuota kokoonpanoa originaali kelkalla johon laittaa vain nuo ix kynkät jossa jo on jarrut paikallaan :think
Silloon käsittääkseni ET pysyis samana? korjatkaa jos olen väärässä
eiköhän se ajettavuus ole jo pilattu noilla 9/16 215/40 rengastuksella
itse kysymykseen en osaa vastata kun en ole kokeillut
NC??
ei mielestäni muuttunut miksikään. toisaalta mulla oli 225/40 18" et 40 takavanne. koitin kyllä 16x9 et 15 205 talvirenkaalla. hyvinhän se silläkin liippasi
ei mielestäni muuttunut miksikään. toisaalta mulla oli 225/40 18" et 40 takavanne. koitin kyllä 16x9 et 15 205 talvirenkaalla. hyvinhän se silläkin liippasi
osaatko sano,että onko se tuon ix kelkan kynkkien kiinnitys kohdat vai tuo jarrulevy joka tekee tuon isomman ET:n...periaatteessahan voisi laittaa orkkis kelkka ja kynkät,mutta lyödä vain ix satulat ja levyt :think
osaatko sano,että onko se tuon ix kelkan kynkkien kiinnitys kohdat vai tuo jarrulevy joka tekee tuon isomman ET:n...periaatteessahan voisi laittaa orkkis kelkka ja kynkät,mutta lyödä vain ix satulat ja levyt :think
luulisin että tuo et muutos on pyörän navasta johtuva. kun jos kynkkä on eri kohdassa niin eikös vetoakselikin tarvitse olla eri mittainen.
Ix.ssä eri navat ja eri levyt. Levittävät ~15mm/sivu. Vetarit menee ristiin kaikissa E30.issä vaikka saattaa olla paksuus eroja. Ainakin 320i -85 kardani meni suoraan ix murikkaan. Jäähdytetyt takalevyt oli vissiin vaan ix touringissä.
BMW 320iA Touring -95
Porsche 944 -86
Buell xb9r -03
Marin san rafael ~89
Jalat -70
Ix.ssä eri navat ja eri levyt. Levittävät ~15mm/sivu. Ainakin 320i -85 kardani meni suoraan ix murikkaan. Jäähdytetyt takalevyt oli vissiin vaan ix touringissä.
ix touringin aksila tuo onkin....eli periaatteessa jos haluan nuo jäähdytetyt levyt niin en millään ilveellä saa niitä samalla ET:llä kuin nyt? koska jos laitan normi navat niin levy taasen tulee väärään kohtaan noille ix satuloille
Last edited by larzu85; 20-07-2009, 23:50.
Reason: korjaus
Comment