Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 316TiC

Collapse
X
Collapse
+ More Options
Posts
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Puji
    Newbiemmer
    • Jan 2009
    • 2

    E30 316TiC

    elikkäs olis vähän huolen aihetta oman e30 turbo bemarin kanssa ,autossa siis tämä mielestäni aika murheellinen m40b18 joka siis pitäisi ottaa autosta pois ja tilalle m50b20 , mikä tosin ensin turbotetaan.
    -auto on vuosimallia 89
    kysymys kuuluu:
    mitä ja/tai kuinka paljon joudun autosta muuttamaan että se uusi kone saadaan vielä katsastusmiehellekkin mieluisaksi??

    -kaikki tähän liittyvät kommentit ja vinkit on tervetulleita!.

    -eli auto on siis katsastettu turbon kanssa eli siis luvat on kunnossa.
    Last edited by Puji; 31-07-2009, 10:59.
    Merkil ei oo välii kunhan se on BMW
  • petrolhead
    Moderator
    • Feb 2004
    • 13793
    • Hyvinkää

    #2
    Projektit-osiosta löytyi kolme kappaletta e30-m50 topikkia kun viimeksi katsoin.
    2015 VW Crafter
    1984 BMW 316
    2009 Kawasaki Ninja 250RRR
    petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
    "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

    Comment

    • jmp2002
      BTCF Member
      • Oct 2003
      • 5727
      • Rovaniemi

      #3
      Originally posted by Puji View Post
      -eli auto on siis katsastettu turbon kanssa eli siis luvat on kunnossa.
      mitä merkitty otteeseen??

      Ensinnäkin tee kerralla m50b25 koneella samavaiva ja saa vähän voimaakin...
      ja sitten muutoksiin..

      - etutolpat 51mm
      - 325i jarrut eteen ja taakse, jos takana rummut nyt menee kynkäkki vaihtoon.
      - ABS-järjestelmä
      - vakaajat.

      samalla kannattaa vaihtaa peräkin isompaan..
      E30 325i Touring -89
      E30 325i touring -88 m50tbo
      G20 330e M-Sport -20

      Comment

      Working...
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎