Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by jr66 View PostÖljytikun putki kiinni ö-pohjassa e34 ja lohkossa e30. Tikuissa voi olla pituuserojaBMW 325i Cabriolet -90
Comment
-
-
Originally posted by kaapeli76 View Posteiks se näkyis puristuspaineissa? seuraava toimi se sit
kolmonen kuitenkin jo kävi hetken kun laitto nelosesta siihen tulpanjohdon eli ei vissiin sit kansivikakaan. mut mikä siinä sit on kai mä seuraavaks vaihan puolan vaik tuskin auttaa kun kolmella kuitenkin käy
nyt ei tieto riitä josko joku auttas:think
Comment
-
-
Originally posted by Luoti View PostOnko -89 316i E30 bimmerissä jakopää hihnalla?
Edit: Vanhempi M10 moottori on sitten ketjulla, mutta taisi viimeisiä olla 87-88 vehkeissä.. Joku voi tarkentaa.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Mistä on porukka hankkinut "nopealla aikataululla" e30:n 4¤100 jaolla keskittäviä spacereita 20mm ja siitä paksumpia + näihin sopivia pultteja?
Eli tiedättekö jotain paikkaa joka myy suoraan varastosta vai onko nämä aina tilaus kamaa? yritin ettiii söörtsillä mut ei ainakaan mun silmään osunut.
kiitos ja anteeksiEx-jatkeet
E3 2500 -74
e30 318 -87
e30 320 cabriolet -87
nykyinen projekti e30 325e
+lukematon määrä muita romuja
Comment
-
-
Originally posted by Grov3 View PostMistä on porukka hankkinut "nopealla aikataululla" e30:n 4¤100 jaolla keskittäviä spacereita 20mm ja siitä paksumpia + näihin sopivia pultteja?
Eli tiedättekö jotain paikkaa joka myy suoraan varastosta vai onko nämä aina tilaus kamaa? yritin ettiii söörtsillä mut ei ainakaan mun silmään osunut.
kiitos ja anteeksi
Ja sitte, pystyykö tota m40 syylärin päällä olevaa muovista ruuvia kaivamaan tuolta millään poes? Koitinpa sitä tossa aukoa ja napsu saman tien poikki http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AB11&mospid=47251&btnr=17_0099& hg=17&fg=05 Nummero kasi tuolta siis.eDIRTYkliks
Comment
-
-
Originally posted by Grov3 View PostMistä on porukka hankkinut "nopealla aikataululla" e30:n 4¤100 jaolla keskittäviä spacereita 20mm ja siitä paksumpia + näihin sopivia pultteja?
kiitos ja anteeksi
Tuolta saa ainakin.
Comment
-
Comment