Originally posted by T3
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by jannmann View PostMietis nyt järjellä...
Normaalisti lautaspyörä pyörii samalla vauhdilla kuin vetaritkin/pyörät.
Eli itse välityksellä ei ole merkitystä. Samat sakara määrät lautaspyörässä, on välitys sitten 2,76 tai 4,45.
Mittari näyttää kuitenkin oikein.
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostNaurettavan helppoa. Sama asia, kuin E28:n kanssa. Itse mittariston irroittaminen/kiinnittäminen vie enemmän aikaa, kuin kilometrien ruuvaaminen matkamittarista.Originally posted by peltone View PostKiitos näistä. Näillä pärjään eteenpäin.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostMulle ei nyt selvinnyt ainakaan miten se "ruuvaaminen" tapahtuu..? Enkä meinaa cabista ruuvata metrejä alaspäin. Vaan jos haalin mittarin missä kiekkakello toimii kuten pitäisikin niin sitä voisi ruuvata sitten samoihin lukemiin missä nykyinen mittari.
Itse fyysinen toimenpide kilometrien muuttamiseksi on siis vielä kateissa.E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
-
Ihan ulkomuistista menee eli voi olla virheitäkin.. Älä peltonen jännitä vaan ota rukari käteen ja meet sinne autoon..
1. Irroita mittaristo kojetaulusta
2. Muista ottaa mittariston taakse tulevat johdot myös irti
3. Irroita mittariston takakansi (ruuveilla)
4. Näin ollen näät mittariston piirilevyn
5. Käännä mittaristo ympäri ja ota etupleksi myös pois
6. Näin ollen sinulla on purettu mittaristo kädessä, vedä se nopeusmittari pois siitä piirilevystä eli itseesi/ylöspäin
7. Napsuttele kilometrilukemat halutuksi ihan ruuvvimeisselillä
8. Kokoa
Sen verran toimituksesta on aikaa että voi olla ettei sitä nopeusmittaria tarvitse irroittaa siitä piirilevyltä eli paremmin tietävät korjatkoon..
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
Originally posted by peltone View PostJuu onhan pari tollasta tullu purettua lähinnä vaa mistä, miten ja millä niitä numerorullia uskaltaa pyöritellä.
Mut et iha rukarilla uskaltaa ni tämä riittää meikälle, kiitos vaa
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
Originally posted by sleepertuning View PostPitänee tutkia ajan kanssa uudestaan, ilmeisesti olin väärällä taktiikalla liikkeellä.Originally posted by Haju69 View PostMulle ei nyt selvinnyt ainakaan miten se "ruuvaaminen" tapahtuu..?Originally posted by peltone View PostItse fyysinen toimenpide on siis vielä kateissa..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by Olpppae View PostEi ole farkussa tollaset takaovien pienet ikkunat
Siitä Touringin pikkuikkunaa... ihan samanmoinen systeemi.Z3 3,0 Coupe -98
E30 325E 4D -85
Originally posted by TNTKyllähän se nyt on vain ja ainoastaan kädettömyyttä jos ei osaa ajaa E30 linkussa talvella
Comment
-
-
Originally posted by Golde View PostTietääkö kukaan minkäväriset piuhat tulee pakkivalonkatkaisimelle kun auto on vaihdettu automaatista manuaaliksi ? -87 320iA
Eli green/yellow -> blue/white
Nämä sitten siihen valo kytkimeen lootan kylkeen.MTech II + Azev A //M20 “Baby Six“ Engine.- All Muscle, no Fat!
+Volvo V70 hYrskYttimellä & Honda Hornet
Comment
-
Comment