Originally posted by Kusilaitu
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
VW sharan 1,8T
e30 318i 4d -89 projekti
e30 320i 4d -89 ikuisuusprojekti
-
-
Originally posted by Coooper View PostEdestä alottaen ja 11nm? Vai olenko ymmärtänyt väärin? :think
En tiedä, itsellä talven mittaa sama operaatio edessä, jahka saa nokkasarjan hankittua, sillä kysyin.
Siis hihnan puoleisesta päästä alkaen yhdessä vaiheessa 11nm?Volvo V90 D4 R-Design automaatti 6-7/2018 Volvo Xc40 D3 Business R-Design aut.
Mini One 1,6L, Panoramic Sunroof 2001
Comment
-
-
Originally posted by Taky View PostEn tiedä, itsellä talven mittaa sama operaatio edessä, jahka saa nokkasarjan hankittua, sillä kysyin.
Siis hihnan puoleisesta päästä alkaen yhdessä vaiheessa 11nm?E61 525DA - 09
EX: E90 325IA -06
EX: E46 328i 4d -00
Ex: E30 318i 2d -89
~M20 STROKER CLUB LAHTI~
Comment
-
-
Mitäs ootte meiltä, kummat sopis levitettynä paremmin, 14 vai 15 tuuman pellit? Paljonko sopii levittää että mahtuu pyörimään?e30 m20b27 stroker & e34 525i
Entiset: e46 318i, e30 320i cabrio, e30 316 "rustyshark"'e30 316i-89, e36 316i-91, e30 316-87, e30 325i-88, e30 316-88 "rustyshark", e30 m10b20 tic-84, e30 316-87, e34 525i M-tech-91,
e30 320i-86, e30 318i-88
Comment
-
-
Originally posted by jesper.e View PostMitäs ootte meiltä, kummat sopis levitettynä paremmin, 14 vai 15 tuuman pellit? Paljonko sopii levittää että mahtuu pyörimään?
E36Ticompact -95 HELLROT-: orava : connection-
EX:E30///M3 replica Tic
EX: E36 328i Touring ///M-sport -97 [TOP SECRET] Showroom EX:E28 518i -85 Karminrot EX:E30 325i touring Malachitgrün metallic EX:E30 316 -88 vaarin helmi
Comment
-
-
Originally posted by veltsu84 View PostOsaisiko joku sanoa käykö kovakattoisesta kaksi ovisesta pre-faceliftistä ovien ja kylkien listat pre-facelift cabrioon?:think
Comment
-
-
Kysäsen vähä etukäteen M40B16 pannun jakohihnan vaihdosta. Keväällä olisi homma edessä ja ei oo tullut kyseiseen autoon vaihdettua ikinä hihnaa, että mitä kannattaa ottaa huomioon vaihdossa. Mulla on kyllä tulostetut ohjeet Autodatalta.
Esim. Helpottaako konepellin irroitus asiaa ja onnistuuko helposti ilman irroittamista? Jäähdyttimen irroitus, onko pakollista?
Lapussa mainitaan myös erikoistyökalut; vauhtipyörän ajoitustappi, kireysmittari (mitä meinaa?), nokka-akselin asetustyökalu (onko pakollinen?) ja lämpötilantunnistin (mitä meinaa?).
Vauhtipyörän ajotustapin luultavasti nyt värkkää mistä vaan, mutta entäs nokka-akselin asetustyökalu? Saako jostain, vai onko mittoja että voisi värkätä itse?
Vinkit ja neuvot tervetulleita.
Edit: Ja moottorin lämpötila asennukseen ryhdyttäessä?Last edited by Luoti; 06-10-2010, 19:00.-BMW F10 530D M-sport
Comment
-
-
Originally posted by Luoti View PostKysäsen vähä etukäteen M40B16 pannun jakohihnan vaihdosta. Keväällä olisi homma edessä ja ei oo tullut kyseiseen autoon vaihdettua ikinä hihnaa, että mitä kannattaa ottaa huomioon vaihdossa. Mulla on kyllä tulostetut ohjeet Autodatalta.
Esim. Helpottaako konepellin irroitus asiaa ja onnistuuko helposti ilman irroittamista? Jäähdyttimen irroitus, onko pakollista?
Lapussa mainitaan myös erikoistyökalut; vauhtipyörän ajoitustappi, kireysmittari (mitä meinaa?), nokka-akselin asetustyökalu (onko pakollinen?) ja lämpötilantunnistin (mitä meinaa?).
Vauhtipyörän ajotustapin luultavasti nyt värkkää mistä vaan, mutta entäs nokka-akselin asetustyökalu? Saako jostain, vai onko mittoja että voisi värkätä itse?
Edit: Ja moottorin lämpötila asennukseen ryhdyttäessä?
Löytyy otsake "M40 toothed belt-replace".2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by Luoti View PostKysäsen vähä etukäteen M40B16 pannun jakohihnan vaihdosta. Keväällä olisi homma edessä ja ei oo tullut kyseiseen autoon vaihdettua ikinä hihnaa, että mitä kannattaa ottaa huomioon vaihdossa. Mulla on kyllä tulostetut ohjeet Autodatalta.
Edit: Ja moottorin lämpötila asennukseen ryhdyttäessä?
Ainoa erikoistyökalu jonka tuossa tarviit on jousivaaka hihnan kiristämiseen.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
Comment