Eli on vain letkujen varassa, ei mitään ruuvikiinnitystä?
On tuettu imusarjaan metallipannalla, joka on tuosta paksusta kohdasta ympäri. Panta keskeltä poikki ja pannan puolikkaat kiristetty toisiinsa pultilla ja mutterilla. Erittäin helppo irroittaa. Koko mötikän vaihtotyöhön saattaa kulua aikaa 3min, jos vetäsee välillä yhen Nortin.
E: Hidastelin tekstin kanssa...
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Käykö E30 325ix touring:n sedan mallin (325i):n etujouset?
Taakse ilmeisesti passaa ihan normi touringin jouset?
Pitäisi löytää alkup. vastaavat jouset, kun tällä hetkellä tontissa ja itteä ei miellytä.
Kyl mulle ainakin tuli Ex - E30 linttasarja 325ix:n alta. Eli pitäs jousien käydä.
On tuettu imusarjaan metallipannalla, joka on tuosta paksusta kohdasta ympäri. Panta keskeltä poikki ja pannan puolikkaat kiristetty toisiinsa pultilla ja mutterilla. Erittäin helppo irroittaa. Koko mötikän vaihtotyöhön saattaa kulua aikaa 3min, jos vetäsee välillä yhen Nortin.
E: Hidastelin tekstin kanssa...
Kiitos. Irrotin jo IMM:n ja sisuskalut olivat puhtaat. Jos tyhjäkäynti ei parane, kun tuon viel puhdistaa, niin lienee letkujumppaa tiedossa mallia "Kaikki uusiksi".
L-jetronic tuppaa olemaan juuri sellainen, että kylmänä huutaa hetken vajaata 2-tonnia, mutta laskee sitten hieman lämmettyään melko nopeasti jos lisäilmaluisti on kunnossa.
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Saattaa kai sitten olla niinkin. Muistelin vain että L-jetissä käytettiin matala ohmisia, kun taas LE-jetissä korkeaohmisia. Ainakin etan suuttimet kun mittasin, niin ne olivat matala ohmiset. B23 suuttimetkin pitäs jossain olla tallessa, kun vain muistais missä.
edit. Niin siis LE-jetti onkin noissa, eikä L-jet niinkuin muistin. Mut kylhän sää sen Marko jo tiesitkin.
Comment