Originally posted by shakes
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
-
-
Originally posted by shakes View PostTarttis löytää M20B25 käypä, orkkista lyhyempi öljynsuodatin, että saan peltisarjan mahtumaa paikoillensa.
Onko täällä tietoa, minkä auton suodatin käy kierteiltään ja tiivistepinnaltaan toho M20B25:een?:think Kokemuksia?
Tota suodattimen "jalkaa" kun ei pysty kääntämää eteenpäin tuon lauhduttimen (vai mikä onkaa) takia
Mannfilterillä suodattimen tyyppi W75/3 (relluihin käypänen)KuukiFix palvelee...
sigpic
NYT: A1 8X, T3, 190e
EX: S5 8T coupe, S4 B5 avant, S3 8L, E46 330dA Touring, E36 318tds Compact airride, E36 325i coupe, E36 320iA coupe, E30 320i & 316
Comment
-
-
Elikkäs, jos tilaan uudet vanteet tohon Cabiin.. Niin ei ihan kaikki speksit ole hallussa E30 osalta mitä tulee ottaa huomioon enne vanteiden ostoa.
Mikäs niissä vanteissa pitää olla keskireikä?
Entä ET vanteiden ollessa 9"x16" (jos vaikutusta niin auto on MATALA, ja ettei tarvitsisi kaaria rullata)
Minkäs kokoiset renkaat olis passelein vaihtoehto tuollaisille vanteille?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Terno
Originally posted by shakes View PostTarttis löytää M20B25 käypä, orkkista lyhyempi öljynsuodatin, että saan peltisarjan mahtumaa paikoillensa.
Onko täällä tietoa, minkä auton suodatin käy kierteiltään ja tiivistepinnaltaan toho M20B25:een?:think Kokemuksia?
Tota suodattimen "jalkaa" kun ei pysty kääntämää eteenpäin tuon lauhduttimen (vai mikä onkaa) takia
Comment
-
oma Bmw 325i -88 on vähäpäästöinen.
mites tuo homma menee et saako tuon nyt muutettua ei vähäpäästöiseksi?
1988-10-18 on valmistuspäivä, jostain muistan lukeneeni että voisi saada muutettua.
auto on saksatuonti.
ihan vaan jatkoa ajatellen että jos nälkä kasvaa syödessä ja turboa haluaa nii pitäs saaha toi vähäpäästösyys poisNissan Skyline Gts-T R33
Comment
-
-
Terno
Originally posted by modekter View Postoma Bmw 325i -88 on vähäpäästöinen.
mites tuo homma menee et saako tuon nyt muutettua ei vähäpäästöiseksi?
1988-10-18 on valmistuspäivä, jostain muistan lukeneeni että voisi saada muutettua.
auto on saksatuonti.
ihan vaan jatkoa ajatellen että jos nälkä kasvaa syödessä ja turboa haluaa nii pitäs saaha toi vähäpäästösyys pois
Comment
-
Originally posted by Terno View PostMistään mitään teidä, mut mielestäni ton jotenkin voi saada ei vähäpäästöiseksi... Viisaammat korjatkoon.
sen käsityksen oon itekki nyt saanu.
mut käytännön tapahtumat on vielä epäselvät, että tarviinko konttorille jotai lappuja mukaan? tai jotain?Nissan Skyline Gts-T R33
Comment
-
-
Originally posted by modekter View Postsen käsityksen oon itekki nyt saanu.
mut käytännön tapahtumat on vielä epäselvät, että tarviinko konttorille jotai lappuja mukaan? tai jotain?F11 535d xDrive Individual Twilight purple
IG: f11twilight_purple
Comment
-
-
Originally posted by -Jarno- View PostKysellääs parit kysymykset:
1. E30 jossa on luultavasti 525i:stä kotoisin oleva tekniikka. Sieltä imusarjan alta löyty semmonen noin 2x bensansuodattiminen kokoinen aktiivihiilisuodatin(ko?)
Voiko sen poistaa tosta vaan ja tulpata reiän kaasuläpästä, vai vaatiiko jotain toimenpiteitä kun siihen menee sähkötkin.
2. Tällä hetkellä autossa kiinni vanhanmallin bensatankki ulkoisella pumpulla. Tarkoitus olis päivittää koko tankki siihen uudempaan malliin missä pumppu tankin sisällä. Löytyykö e30 (-88) johtosarjasta liitintä tolle sisäiselle pumpulle jo valmiina vai vedänkö kokonaan uuden johdon releeltä?
1. Itellä on ainakin johto irti ja tulpattu johdot vaan..E30 M50tic -90
E34 M5 -90
E91 325d M-sport -07
Ford F100 -53 LS edition
Comment
-
-
mitä mun kannattais nyt seuraavaks kokeilla mulla on e30 316i nykii pätkii röpöttää kaikkea oon jo kokeillu silikoni/kumiletku vaihdoin uuteen mikä tulee sieltä ilmanmassamittarista, ilmanmassamittarin vaihtanu myös bensapumpun vaihdoin tulpanjohtoja vaihtanu puolan vaihtanu bensasuodattimen vaihtanu se virranjakan kannen oon avannut ja putsannut.mikään ei oo viel auttanu.nykii pätkii röpöttää kylmänä ja kuumana aina, ei oo väliä onko kone lämmin vai kylmä.on mun eka bemari nii ei paljoo tiedä kyllä näistä bemareista oikee.apua kaivattaisLast edited by bull88; 20-10-2009, 00:05.
Comment
-
-
Originally posted by bull88 View Postmitä mun kannattais nyt seuraavaks kokeilla mulla on e30 316i nykii pätkii röpöttää kaikkea oon jo kokeillu silikoni/kumiletku vaihdoin uuteen mikä tulee sieltä ilmanmassamittarista, ilmanmassamittarin vaihtanu myös bensapumpun vaihdoin tulpanjohtoja vaihtanu puolan vaihtanu bensasuodattimen vaihtanu se virranjakan kannen oon avannut ja putsannut.mikään ei oo viel auttanu.nykii pätkii röpöttää kylmänä ja kuumana aina, ei oo väliä onko kone lämmin vai kylmä.on mun eka bemari nii ei paljoo tiedä kyllä näistä bemareista oikee.apua kaivattais
Suihkit vaikka brake cleaneria sinne ja jos nostaa kierroksia jostain kohdasta niin siitä imee ilmaa..E30 M50tic -90
E34 M5 -90
E91 325d M-sport -07
Ford F100 -53 LS edition
Comment
-
-
oiskohan nuo m50b20 suuttimet passelit m20b20 koneeseen jos vaikka nostas paineet 3,0bar ???F11 530D M-Sport ’11
E39 525iA touring M-Sport '02
ex. E30 3xx?? karminrot 320i (2,5l) '88 ,E30 2D '89, E30 touring '89
Comment
-
-
Originally posted by bull88 View Postmitä mun kannattais nyt seuraavaks kokeilla mulla on e30 316i nykii pätkii röpöttää kaikkea oon jo kokeillu silikoni/kumiletku vaihdoin uuteen mikä tulee sieltä ilmanmassamittarista, ilmanmassamittarin vaihtanu myös bensapumpun vaihdoin tulpanjohtoja vaihtanu puolan vaihtanu bensasuodattimen vaihtanu se virranjakan kannen oon avannut ja putsannut.mikään ei oo viel auttanu.nykii pätkii röpöttää kylmänä ja kuumana aina, ei oo väliä onko kone lämmin vai kylmä.on mun eka bemari nii ei paljoo tiedä kyllä näistä bemareista oikee.apua kaivattais
Ilmeisesti olet sen haitariputken vaihtanut, mutta tarkista vielä ne muutkin letkut huolella läpi.W124 voll, markalla pidemmälle
Comment
-
-
Pitkät valo umpiot
Elikkäs miten faceliftissä saa pitkistä valoista vaihdettua polttimon Oon nyt vääntänyt sitä lieriöö umpion takana kumpaankin suuntaan mut ei saatana aukee, eikö siitä pitäisi se "hattu" lähtee vasemmalle käännettäessä?
Joka tapauksessa väännetty on papukaijojen kera, mut tuntuu et hajoo kohta jos vääntää:think???
Comment
-
Comment