Onko m20 L-jet ja Motronic samat suuttimet
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
B25:sta on vain motronicilla.- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
Mikä on fiksuin tapa ilmata e30 jarrut? Järjestelmä on melkein kuiva, säiliö on tyhjä jne. Viimeisetkin ties miten vanhat nesteet saatava pois. Onko fiksua hommata ne vastaventtiili letkut satuloiden ilmausruuveihin ja lisätä neste säiliön kautta vai työntää jollain laitteella toisesta suunnasta? Toista käsiparia hommaan ei pitkäksi aikaa ole käytettävissä. Edessä Girling ja takana Aten satulat. Ei abs.
Comment
-
-
Originally posted by JaRb1 View PostMikä on fiksuin tapa ilmata e30 jarrut? Järjestelmä on melkein kuiva, säiliö on tyhjä jne. Viimeisetkin ties miten vanhat nesteet saatava pois. Onko fiksua hommata ne vastaventtiili letkut satuloiden ilmausruuveihin ja lisätä neste säiliön kautta vai työntää jollain laitteella toisesta suunnasta? Toista käsiparia hommaan ei pitkäksi aikaa ole käytettävissä. Edessä Girling ja takana Aten satulat. Ei abs..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by Soiled View PostVirtalukonpohja varmaankin kaput.
Mikään ei mittaa tuota bensanpainetta vaan rele vetää tietyn ajan virtojen kytkemisen jälkeen ja bensapumppu pyörii kunnes rele "sammuu".
Kannattaa tarkistaa kuitenkin ensin moottorin maadoitus. Ettei ole hapettunut korin välinen liitos tai katkennut koko kaapeli.
Comment
-
-
Originally posted by Eepo View PostHyviä ideoita millaiset (VÄLIAIKAISET) sivuvilkut laitan E30 tourinkiin kun pomppasi katsastus mm niistä.
ja EI, reikien kairaaminen lokareihin ei tule kysymykseen.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by Eepo View PostHyviä ideoita millaiset (VÄLIAIKAISET) sivuvilkut laitan E30 tourinkiin kun pomppasi katsastus mm niistä.
ja EI, reikien kairaaminen lokareihin ei tule kysymykseen.BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek
BMW 330d touring e46 -05
Ford Cortina Mk2 1600 -70
ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Comment
-
-
kertokaas te fiksut ihmiset mulle miten onnistuu laittaa kierrosluvullinen mittaristo toimintaan kun tällä hetkellä on paikalla on kellolla oleva mittaristo
onko mahdollista saada toimimaan etes???
oon joskus kuullu että muutamaa johto pitäis siirtää että saa toimimaan kiekkamittarin :think vähän kyllä epäilyttää tuo.
autossahan on se kuningas moottori eli M10b18 ja ihan kaasarilla mennäänNissan Stagea NM35 -01
2auto (siisti sivikki -00 jenkki malli.
harrastepohjalta E21 316
Comment
-
-
Originally posted by BMW323 View Postkertokaas te fiksut ihmiset mulle miten onnistuu laittaa kierrosluvullinen mittaristo toimintaan kun tällä hetkellä on paikalla on kellolla oleva mittaristo
onko mahdollista saada toimimaan etes???
oon joskus kuullu että muutamaa johto pitäis siirtää että saa toimimaan kiekkamittarin :think vähän kyllä epäilyttää tuo.
autossahan on se kuningas moottori eli M10b18 ja ihan kaasarilla mennäänOlli.
Comment
-
Comment