Originally posted by Micce///M
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Terno
-
Originally posted by Terno View PostIlmeisesti Peltosen koneesta kyse? Mikä muukaan se oikein voi olla jos se ko. seppä oli itse sen käyväksi todennut? Kyllä ainakin oma viritetty m10 piti niin pahaa elämää kun oli sytkä hukassa että... Olli varmaan selventää asiaa meille amatööreille.
Comment
-
-
Terno
Originally posted by Micce///M View PostPeltosen kymppi juu. Täytyy tosiaan tsekata vielä sytkä. Jotenkin tuo ääni on vaan niin voimakas, että en usko ennakkoon. No maailma on ihmeitä täynnä
No en minäkään usko, mut jos se on ennen autosta nostoa kuulunut ok:lta ja apulaitteilta on hina(t) ollut pois käydessä, niin en ainakaan minä keksi muuta. Tartteeko meidän tulla viikonloppuna millan kanssa kattomaan?
Comment
-
Originally posted by Terno View PostNo en minäkään usko, mut jos se on ennen autosta nostoa kuulunut ok:lta ja apulaitteilta on hina(t) ollut pois käydessä, niin en ainakaan minä keksi muuta. Tartteeko meidän tulla viikonloppuna millan kanssa kattomaan?
Comment
-
-
Originally posted by janituz View Posteipä search taas toiminut niinku pitäis ni haluaisko joku laittaa linkin missä olis teko ohjeet e30 325i taka-akselin camper säädölle?:think
jneAjossa:
G20 330E
Ex:
E30, E36, E46, E90, F20x3, F34, G21x2, IX3x2
Comment
-
-
Originally posted by Micce///M View PostPeltosen kymppi juu. Täytyy tosiaan tsekata vielä sytkä. Jotenkin tuo ääni on vaan niin voimakas, että en usko ennakkoon. No maailma on ihmeitä täynnä
Comment
-
-
Originally posted by Micce///M View PostSytkää säätelin edes takaisin, ei auta. Kai siitä ääninäytettä tulee jossakin vaiheessa nettiin, niin päästään ihmettelemäänE30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
Comment