Elikkäs E30 ABS jarrujen johtosarjan 3 irtojohtoo, mikä väri mihinkin?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 Abs
Collapse
X
-
Jos meinaat niitä johtoja joilla absien johdot yhdistyy koriin, niin rattiakselin vieressä on semmonen valkoinen liitinpaneeli johon ne tökätään.
Ei pitäisi sopia muutakun omalle paikalleen, koskan jokainen liitin eri muotoinen... Jos vaan liittimet tallella..
Paneeliin menee muistaakseni kaksi johtoa ja olisko yksi sit mittariston merkkivalolle.:thinkE30 M50b28 -90 Cirrusblau
E39 520d Touring -00 Sienarot II
MB Sprinter
Lynx Rave Re 600 -15
Suzuki GSX-R1100 -95
-
-
Jooo, mulla kans sama probleema johtojen kans, jotain kytkentäkaavioita sainkin kaivettua mut ei niistä kyllä ota selkoa et mihin nuo kolme johtoa kytketään...
Jos nuo tulevat siihen isoon liitinpaneeliin joka on siellä jalkatilan tietämillä, niin mulla ei ainakaan ole vastapinnejä siellä noille johdoille, kaksi siis yhdessä (olikohan vihreitä johtoja) valkoinen liitin ja yksi irrallaan (sininen johto) oranssi liitin.
Mielestäni omassa pommissa (-88) on käypäset paikat siinä isossa liitinpaneelissa noille mut ei tule johtoja niihin... :thinkLast edited by bmwtbo; 16-08-2009, 11:55.
Comment
-
-
Moi.
Laitoin juuri omaan E30:een ABSit turbotuksen yhteydessä(ja sain toimimaan), joten tässä jotakin.. Kysy tarkempaa tietoa jos tarvitset kun annan tulla ulkomuistista. ..ja vedin johdot suoraan kohteeseen en korin kautta joidenkin liittimien kautta...
1 meni jarruvalokatkaisijalle mikä on jarrupolkimen yhteydessä (maan puolelle)
1 meni laturiin D+ liitin, eli mikä haistaa että jännitettä on tarpeeksi (sininen)
muutama(ehkä 3) meni sinne erilliselle releelle, joka on ratin alla. Jos olet saanut/ostanut johtosarjan tämä rele useasti puuttuu...
1 ABS valolle (mulla erillinen valo kun ABS-valoa ei mittaristossa)
normit virransyötöt ja maat ja normi ABS-boxi <-> pumppu johdotukset
Kaikkia ei muistaakeni tarvinnut kytkeä ts. en löytänyt paikkaa kytkentäkaavion mukaan....
Comment
-
Comment