Eli olis ehkä tarkoitus asentaa jälkiasennettava kattoluukku niin olen tässä katsellut niin noi finlandian kattoluukut ei ole oikein suosiossa niin onko muita merkkejä joita kannattais asentaa/asennuttaa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e30 kattoluukku
Collapse
X
-
Originally posted by Deadend_united View PostEli olis ehkä tarkoitus asentaa jälkiasennettava kattoluukku niin olen tässä katsellut niin noi finlandian kattoluukut ei ole oikein suosiossa niin onko muita merkkejä joita kannattais asentaa/asennuttaa?Nissan Skyline Gts-T R33
-
-
Ainoa toimiva ja hyvä taitanee olla tuo kattopellin vaihto..Joka on taas E30:seen vähän niin ja näin kannattaako enää..Ei nuo kattoluukullisetkaan kalliita ole..Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
btw. bemarin alkuperänen luukkukin taitaa olla joku webasto ku mulla lukee yhessä raudassa niin.
mutta mitenhä sais korjattua semmosen asian tosta luukusta, ku mulla on sähköluukku.
eli jos avaan luukun sillee ylös asentoo, nii alasku laittaa nii se ei tunnista sitä kohtaa mihin sen pitää pysähtyä vaa menee aina liian alas ja pitää kädellä koittaa ikkunasta et mihi kohtaa se pitää jättää?
ja kun koittaa avata kokonaan niin että se liukuu sinne katon sisälle niin se pysähtyy puoleen väliin ja jatkaa matkaa kun painaa uudelleen nappia. muuten toimii ihan hyvin?
tarviiko kattoverhoilua purkaa?Nissan Skyline Gts-T R33
Comment
-
Comment