Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 outo ääni

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jag
    Newbiemmer
    • Jun 2005
    • 19
    • Pielavesi

    E30 outo ääni

    Mistä voisi kuulua semmoinen jaksoittainen matala ulina, tai oikeastaan se on niin kuin nouseva ja laskeva ääni. Se kuuluu suurpiirtein sekunnin välein 80-100:n nopeudessa . Kovemmassa vauhdissa se alkaa vähitellen kadota ja jossain 120.n nopeudessa sitä ei kuulu olenkaan.
    Sen olen huomannut ,että sillä ei ole vaikutusta, että onko veto päällä tai ei. Myöskään käytettävällä vaihteella ei ole vaikutusta. Ihan täysin varmasti ei osaa sanoa ,että tuleeko se ääni takaa vai keskeltä.
    Periaatteessa pyöränlaakerien ja perän tuossa pitäisi olla kunnossa..Voisikohan kardaanin tukilaakeri ruveta oirehtimaan noin ?
  • Rebsa
    Bimmer Rookie
    • Mar 2008
    • 81
    • Vantaa

    #2
    mulla on saman laista ulinaa.eli kun kaasulla leikit nii se uiina muuttuu sitä mukaan miten kaasua pumppaat. Itse olen purkanut perän pöydälle ja vien sen nytten pajalle shimmattavksi ja tarkastukseen onko siinä jokin laakeri huono. epäilen koska kardaanin tukilaakeri on ihan paskana ja ristinivelet on loppu. kato eka se kardaani. Ja ihan varmuuden vuoksi avasin perän ettei siellä vain mitään ole vialla.
    ----------------------------------
    Soodapuhallusta Uudellamaalla
    ----------------------------------
    E30 325 Cabrio - 91
    Mersseedes sprinter 315 -06
    Ex talvitaxi e30 316i -88
    Ex e39 530dA -00
    Ex Toyota hiace 4WD -02

    Comment

    Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎