Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 Jäähdytin ongelma (M20B27tic)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Make H.
    BTCF Member
    • Jul 2006
    • 1278
    • Kokkola

    #16
    Ainakin automaattivaihteistolla varustetuissa e30:sissä isommat syylärit (6-cyl), kuin e30 325. Myös e36 TD (vai oliko TDS?) syyläri mallia ISO. Sopii suoraan e30 325 syylärin paikalle ku ottaa toiselta puolen sen pitemmän syylärinkorvakkeen pois niin syyläri lepää kumituttien päällä molemmin puolin runkopalkkien päällä. Leveämpää ei runkopalkkien väliin mahdu. Ylävesiletkun joutuu vaihtaa tai jatkaa alkuperäistä.

    Comment

    • jannmann
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2003
      • 5857
      • Joccis City

      #17
      Originally posted by metake View Post
      BMWFANS sivuston mukaan sama syyläri kaikissa kutoskoneisissa: http://bmwfans.info/parts/catalog/17111176900/

      Jos se on erilainen niin mistäs noita saa? Ja olisko sulla kuvaa E:n syyläristä paikallaan että vosi omin silmin arvioida kokoa?
      Tossa kuva 325e jäähdyttimestä.
      Kuva on 87vm autosta, mutta 85 ja 86 etassa on samanlainen.



      Kannattaa tosiaan tilkitä se edestä tuleva ilma menemään vain jäähdyttimen läpi. Noilla rieger GTS yms. jonka kassa kaikki alkuperäiset ohjaimet on revitty pois, suurin ilmamäärä menee taatusti jäähyn ohi.
      Ilmanpaine menee sieltä mistä helpoiten pääsee...

      Myös e30 M3 jäähdytin vois olla yksi ratkaisu. Jos saa letkut vaan hyvin rakennettua. Siinä kun ala ja yläletkut on samassa päädyssä (oik)
      Jäähdytysteho riittää sillä ainakin M3 kohdalla sinne 500hv lukemiin rata-ajossa.
      Last edited by jannmann; 02-11-2009, 14:27.
      Aprilia RSV4

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎