kyseessä on siis tekniikan vaihto, moottori e28:n ja sähköinä on 28:n oma johtosarja tarvittavin muutoksin.
Auto kävi normaalisti kun edellis iltana otin ajoon ja vielä eilen töihin mennessä/tullessa, eli yhteensä noin 10km. Illalla kun laitoin käyntiin niin oli 1 sylinteri jäänyt lomille. listaan jo koitettuja asioita:
-Tulppa vaihdettu ja vanhakin todettu toimivaksi
-Tulpanjohto todettu toimivaksi
-Kipinävahvistin vaihdettu
-Ecuna koitettu jo kolmea boksia
-Suutin saa aukeamis käskyn
-Suutin aukeaa
-Tulppa kastuu kun starttaa ilman tulpan johtoa
-toista puolaa koitettu
-Jakajankansi vaihdettu
-Ventiilien normaali liikkuminen tsekattu
-Ylimääräisiä maadotuksia vedelty milloin mihinkin
Voiko imm vaikuttaa vain yhteen sylinteriin? sekin kuitenkin toimi moitteitta aiemmin :/ Bensaa yli puolitankkia, ja Bensapumppu vähintäänkin _riittävä_
Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan tämä normaalia nopeampi kaljuuntuminen, joten jos on jotain ideoita niin vapaasti voi heitellä
Auto kävi normaalisti kun edellis iltana otin ajoon ja vielä eilen töihin mennessä/tullessa, eli yhteensä noin 10km. Illalla kun laitoin käyntiin niin oli 1 sylinteri jäänyt lomille. listaan jo koitettuja asioita:
-Tulppa vaihdettu ja vanhakin todettu toimivaksi
-Tulpanjohto todettu toimivaksi
-Kipinävahvistin vaihdettu
-Ecuna koitettu jo kolmea boksia
-Suutin saa aukeamis käskyn
-Suutin aukeaa
-Tulppa kastuu kun starttaa ilman tulpan johtoa
-toista puolaa koitettu
-Jakajankansi vaihdettu
-Ventiilien normaali liikkuminen tsekattu
-Ylimääräisiä maadotuksia vedelty milloin mihinkin
Voiko imm vaikuttaa vain yhteen sylinteriin? sekin kuitenkin toimi moitteitta aiemmin :/ Bensaa yli puolitankkia, ja Bensapumppu vähintäänkin _riittävä_

Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan tämä normaalia nopeampi kaljuuntuminen, joten jos on jotain ideoita niin vapaasti voi heitellä
Comment