Announcement

Collapse
No announcement yet.

E-30 M-40 lämmöt,onko normaalia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zippe78
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2008
    • 528
    • laihia

    E-30 M-40 lämmöt,onko normaalia

    Moi.Onko ihan normaalia että lämmöt lämpömittarissa on aina vakio,kun mulla on vähän päälle sinisen rajan jatkuvasti?On puhallin puhaltamassa lämmintä tai kylmää niin lämmöt ei nouse puoleen väliin ollenkaan?Muissa malleissa ei ole vastaavaa ole ollut ne on toki ollut M-10koneella tuskin sillä on vaikutusta.Kietovesipumppu pitää ihmeellistä ääntä kyllä,mutta ei sekään aina ole sitä pitänyt ja siltikin on sama juttu ollut.Auto on ollut mulla melkein 1,5vuotta ja samassa on aina ollut lämpömittari.Pitääkö olla huollissaan?
  • sleepertuning
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2006
    • 662
    • Kotka

    #2
    Jos sisälle kuitenkin tulee kuumaa hienosti, eiköhän vikana ole vaan mittariston anturi/itse mittaristo.

    Comment

    • alaska
      Bimmer Fanatic
      • Aug 2009
      • 595
      • PKS

      #3
      Originally posted by sleepertuning View Post
      Jos sisälle kuitenkin tulee kuumaa hienosti, eiköhän vikana ole vaan mittariston anturi/itse mittaristo.
      jep se on juntturas todennäkösesti se viisari siinä mittaristos kantsii koittaa toisel mittaril tai sitten on mahollista et joku on laittanu liian lämpimän anturin sinne? tätäkin on nähty..

      vanha omistajahan on tunnetusti auton pahin vihollinen.
      Hitsaus hommat (kardaanit,putket,yms) -0400878681

      Comment

      • zippe78
        Bimmer Fanatic
        • Dec 2008
        • 528
        • laihia

        #4
        Juu menasinkin täsmentää sitä joskus viisari jää jumiin,sormella koputtamalla irtoaa.Saako sen jotenkin vielä pelittämään kunnolla,samalla kun kokeilee toista mittaristoa?Juu lämmintä tulee toki tosi hyvin,paremmin kuin muissa peleissäTuli ihan audi 80 ajat mieleen talvella kun oli niin lämmin auto ja puhalti tosi nopeesti lämmintäSenkin takia on huolestuttanut asia,joskus tuntuu että käy kuumempana kun mittari antaa olettaa.Eipä ole ainkaan mikään hajonnut!Kesälomalla menee kansi muutenkin vaihtoon,nokkan ja ym..hilujen takia.valmiina on tietty kansi hiluinensa,remmi+kiristin,vesipumppu,kiertovesipum ppu,yläpääntiivistesarja,lisäilmaluistin.Kannen pultit vielä uupuu ja öljypumpun o-rengas jos ei tule tiivistesarjan mukana.Pipercrossin vaparikin on uusi odottamassa.Kiitos teille vastauksista!!

        Comment

        • niäminen
          Bimmer Rookie
          • Nov 2009
          • 111
          • Pirkanmaa

          #5
          itellä tossa M40 1.6 koneessa on sellasta ettei nosta lämpöjä 90 asteeseen ollenkaan (erillinen mittari) mut paikallaan kun on ja lämppäri puhaltaa ykkos nopeudella niin nousee normiin mut heti kun lähtee liikentteeseen nii tippuu n.80 vaikka on pahvi nokalla. ja ulkona on yli +10 ei ole ainakaa tähän asti rikkonu mitään. sisälle kyllä tulee kuumaa. välillä vähä liianki kuumaa
          Käyttis: e30 318i -89
          Projekti: e30 m20b25 -89
          Ratalelu: e30 touring m20b27tic -88

          <<Tutun turbon vihellyksen kuulen
          Äänellään se mielen kohentaa
          Ujellus kuin rajun myrskytuulen
          Sitä desibelipellet koittaa ohentaa>>

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎