Jeebs, tarkempaa tietoa kaipaisin -83 e21 (315) käyvistä vanteista. Muuta tietoa en oo saanut ongittua kun että pulttijako on 4x100.. Kiitos.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e21 vannetietoutta?
Collapse
X
-
jeesh, hyvähyvä. aattelin ihan jos jostain löytäsin 13" peltivanteet, kitkarenkaat tossa hankin käytettynä mut tosiaan vanteita kaipaisin talveks.. noissa renkaissa mitkä ostin (bridgestone blizzak, 165/80/13), oli jotkut 4x100 peltivanteet ja kiinnihän ne otti kun olin lähössä liikkeelle, prkl. nomutta, pääasia oli että sain halavalla gummit :lol:
mites muuten, vaihtoehto vanteiden hankkimiselle ois tietenkin heittää noi alkuperäset vanteet talvirenkaitten sisään.. tekeekös noi liikkeissä tollasta et auto ilmaan vaihdon ajaks ja mitähän moinen kustantaa?
eli tässä samalla mainostakaamme, jos joltain löytyy tallin nurkasta seisoskelemasta käyvät peltivanteet, tyrkyttäkää...
Comment
-
-
juu-u... kyllähän noita on itekin aikoinaan tullu hywemoiden kanssa vaihdeltua mutta.. se olikin lähinnä pointti että mitä tällanen kustantaa? voinhan mä tietenki siinä rengasliikkeen pihassa vaihella kahta rengasta kerrallaan edestakas (eli noita talvirenkaita joissa ET väärä..) ja käydä sisällä vekslaamassa vanteet kesästä talveen, mutta että kannattaakos tuohonkaan nyt ryhtyä :?
Comment
-
-
No tuskinpa tulee hirveesti muuta kustannusta, ku mitä renkaiden pois/päälle maksaa (tämän hinta nyt on liikekohtaista), eipä niissä työtä muuten kauheasti ole (tasapainotuskin on hyvä suorittaa samalla). Kyllä mun mielestä jokaisessa rengas firmassa taitaa olla nosturi jolla auto saadaan pohjasta ilmaan, jokaisessa itse käymässäni firmassa on ollut.
Villi veikkaus hinnasta vois olla 40-50€.Siitä lähetään mihin muut jää...
Comment
-
-
Originally posted by LoudPipeOsaakos joku heittää näin lonkalta kuinka isot levityspalat e21:teen tarttee et saa eteen e30 stanut 14" peltivanteet?All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
eikö olis helpointa hankkia suoraan vanteet jotka sopivat alle?All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Originally posted by LoudPipeNo olis kait, mut kerkesin jo hommaa noi. Oletin että sopii ohuilla levityspaloilla :roll: Noh asia on jo hoidossaEihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
-
hmm....kyllä e30 14" peltivanteet ainakin mun e21:seen meni eteen ihan ok ja moottori tilaakin on levitetty.... :shock:
auto on vm82 ja renkaat oli jotai 175 leveät...Gentlemen prefer Blondes
Dodge Challenger R/T 1970
ex:323i -79,528i -86,535i -84,520ia -85,520i -85,
315 -83,315 -83,518 -82,1502 -77,318is -89,M-5 -86,540i -94,e21 turbo -83, 750ial -88.
Comment
-
Comment