Announcement

Collapse
No announcement yet.

e30 325 kiertokangenlaakerit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • könsikäs
    Newbiemmer
    • May 2010
    • 11
    • Espoo

e30 325 kiertokangenlaakerit

Moro,

pamautin öljypohjan basaks kolmekaksfemmastani ja auto ehti käydä sen verran et kiertokangenlaakerit menivät.

Auto seisoo tällä hetkellä bmw-liikkeen pihassa jossa arvio korjauksesta:

- öljypohja 300e + työ 200e
    - laakerit 600e + työ 1400e

Elikäs todella suolainen remontti jos tuolla teettää.. Saisiko jostain edullisemmin nuo osat ja onko jengillä tietoa onko Oulussa jotain hyvää edullista pajaa jossa laitattais?

Vakuutus ei korvaa kuin "törmäyksestä aiheutuneet vauriot" eli öljypohjan, laakeriremppa jää omille harteille...
  • T3
    BTCF Member
    • Oct 2003
    • 8530
    • Karhe

Kuten tunnettua on, 325i:ssä on kokolailla paska kansi kestävyyden suhteen. Tämän vuoksi Suomi on suurinpiirtein täynnä kannettomia mutta täysin ehjiä 2,5-alakertoja. Itse hankkisin ainakin tuollaisen ehjän alakerran, kun niitä saa 250eurosta ylöspäin. Siihen sitten kansipahvi ja uudet pultit ja vanhasta koneesta kansi. Yhden työpäivän se ottaa ja taas saa ajella... Siihen asti kunnes halkeaa se kansi.
    Last edited by T3; 17-07-2010, 12:39.
    .

Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

Comment

• könsikäs
      Newbiemmer
      • May 2010
      • 11
      • Espoo

okei, kiitos infosta! Tarjouksia otetaan vastaan jos jollakulla on tarjota alakertaa! --> [email protected]

Comment

• -Jarno-
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2004
        • 1140
        • Salo

Mulla olis alakerta, mut on toi välimatka hiukan turhan pitkä, niin tulloo noi rahdit turhan kalliiksi.

Comment

• T3
          BTCF Member
          • Oct 2003
          • 8530
          • Karhe

Originally posted by könsikäs View Post
          okei, kiitos infosta! Tarjouksia otetaan vastaan jos jollakulla on tarjota alakertaa! --> [email protected]
          Sinuna katselisin ensimmäisenä foorumin myynti-ilmoituksia ja jos ei sieltä tärppää, niin kannattaa laittaa ostetaan osioon ilmoitus.

Itse vaihtotyötä tuskin kannattaa teettää merkkiliikkeessä, tai muussa korjaamossa. Foorumilta löytyy varmasti asiansa osaavia harrastajia kymmeniä (Iisalmen seudulta). Harrastekaveri varmaan tekee tuon työn puolestasi (ellet itse osaa) kohtuullista korvausta vastaan. Olisko tässä kenties sikäläisillä harrastajilla näytön paikka. Otatte uuden kerholaisen mukaan toimintaan ja järjestätte kesäisen "talli-illan" ja vaihdatte kaverille ehjää tekniikkaa pellin alle. Täällä Vaasan alueellahan ko. toiminnasta onkin jo hyviä kokemuksia

Itse lähestyisin Iisalmesta kohtuullisella etäisyydellä olevia Nivalan seudulla olevia harrastajia. Siellä tuntuu olevan paljon asiansa osaavia kerholaisia, joilla ainakin juttujen perusteella on ihan hyvä yhteishenkikin.
          Last edited by T3; 17-07-2010, 13:43.
          .

Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

Comment

• könsikäs
            Newbiemmer
            • May 2010
            • 11
            • Espoo

Originally posted by -Jarno- View Post
            Mulla olis alakerta, mut on toi välimatka hiukan turhan pitkä, niin tulloo noi rahdit turhan kalliiksi.

hmm, voisin periaatteessa jotenkin järjestää itse kyydin.. mihin hintaan luopuisit?

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎