Announcement

Collapse
No announcement yet.

Akun siirto taakse (E30)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jasu
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2002
    • 2110
    • Tampere / Isojoki

    Akun siirto taakse (E30)

    Muutamia kysymyksiä.

    Mitä kautta alkuperäinen kaapeli kulkee edestä taakse?
    Mitä pitää huomioida kun akku laitetaan konttiin jossa b-pumput, kerääjä ja suodattimet? Ilmeisesti akku pitää koteloida, mutta onko tästä jotain tarkempia ohjeita?
    Volvo S80 V8
    Mercedes C250d
    M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25
  • Muumi
    BTCF Member
    • Oct 2002
    • 1702
    • Rovaniemi

    #2
    En tiedä alkuperäisestä.
    Itse laittanut kaapelin menemään kuskinpuolelta. Lattian rajassa, kynnyskotelossa missä menee muitakin piuhoja alkuperäisenä.Kaapeli melko jytkyä, reilusti peukalon vahvusta.
    Akku on Bilteman vene kotelossa, suoraan perämurikan päällä. Akkukotelon ympärille tehty raudasta kehikko joka pitää paketin varmasti kinni.
    Ja onhan se tankkikin kontissa. Ei ole ollut mitään ongelmia.
    Hyvin kelpas konttorillakin. Kehu vielä "onpas akku hyvin kiinni"
    E24 635csi

    Comment

    • T3
      BTCF Member
      • Oct 2003
      • 8530
      • Karhe

      #3
      Originally posted by Jasu View Post
      Mitä kautta alkuperäinen kaapeli kulkee edestä taakse?
      Apukuskin kynnyksen vierustaa kulkee.

      .

      Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

      Comment

      • Jasu
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2002
        • 2110
        • Tampere / Isojoki

        #4
        Kiitoksia molemmille. Eiköhän näillä mennä eteenpäin.
        Volvo S80 V8
        Mercedes C250d
        M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎