eiköa ne aikut ole ihan vaan irrotettavat?? ainakin mitä vähän mulkoilin? ei kai niitä nyt kiinni ole kolvattu? :?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e30 mittariston liitin
Collapse
X
-
Originally posted by jvakevaeiköa ne aikut ole ihan vaan irrotettavat?? ainakin mitä vähän mulkoilin? ei kai niitä nyt kiinni ole kolvattu? :?
Alunperin akut ovat juotettu korvakkeistaan kiinni piirilevyyn.
Comment
-
-
Originally posted by BMWE39Originally posted by jvakevaeiköa ne aikut ole ihan vaan irrotettavat?? ainakin mitä vähän mulkoilin? ei kai niitä nyt kiinni ole kolvattu? :?
Alunperin akut ovat juotettu korvakkeistaan kiinni piirilevyyn.B10 V8 # 108
saab r560 8X4
Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.
Comment
-
-
Originally posted by JoPe87Ei mulla ainakaa vaikuttanu mitäänEn vittu enää ymmärrä mikä tossa voi olla ku oon vaihtanu akut ja kolvaillu piirilevyä ja ei silti pelaa (kiekka, kulutus ja lämpömittari)
Jos tahdot vielä testata toista mittaristoa niin, mulla on tuossa yks irtonainen mittaristo, jota voi testata. Siinä on kello, mutta näkee, jos lämpömittari toimii. 4 koneesta, mutta silläkään ei oo mitään väliä."Position One, Position One"
Punainen miesten voimisteluauto
BMW 328i Coupe -97 | ex. BMW 328i Cab -95 | ex. BMW 320i -03 | ex. BMW 325i Coupe -93 | ex. BMW 316 -88 mit M40B18
Comment
-
-
[QUOTE=Xhawk]Jos sulakkeet on ehjät niin kato vielä että virrat tulee sen liittimen päähän asti oikeisiin paikkoihin. Jos tulee niin uus mittaristo vaan tilalle. Mittariston kaavioita löytyy searchilla sieltä ryssä-sivulta
Missäs noi sulakkeet sijaitsee?Ja tarkotatko sitä liitintä mikä tulee mittariston perään kiinni?
Comment
-
-
Originally posted by JoPe87Originally posted by XhawkJos sulakkeet on ehjät niin kato vielä että virrat tulee sen liittimen päähän asti oikeisiin paikkoihin. Jos tulee niin uus mittaristo vaan tilalle. Mittariston kaavioita löytyy searchilla sieltä ryssä-sivulta"Position One, Position One"
Punainen miesten voimisteluauto
BMW 328i Coupe -97 | ex. BMW 328i Cab -95 | ex. BMW 320i -03 | ex. BMW 325i Coupe -93 | ex. BMW 316 -88 mit M40B18
Comment
-
-
ja jos niitä kaaviooita ei osaa lukea niin mittariston kun irroittaa ja sielä takana ne 2 liitintä, vasemmalla valkoinen ja oikealla sininen, ja siinä sinisessä liittimessä menee virtaa ainakin kierrosluku- ja kulutusmittarille, johto on vihreä/punainen, sinne pitäisi tulla jatkuva 12v, itselläni ei tullut ja tästä johtui mittariston kuolleisuus.E30 325i Cabrio '92
CBR 600f '90 Faitteri
Sierra '86 iS
Comment
-
-
Originally posted by kondisja jos niitä kaaviooita ei osaa lukea niin mittariston kun irroittaa ja sielä takana ne 2 liitintä, vasemmalla valkoinen ja oikealla sininen, ja siinä sinisessä liittimessä menee virtaa ainakin kierrosluku- ja kulutusmittarille, johto on vihreä/punainen, sinne pitäisi tulla jatkuva 12v, itselläni ei tullut ja tästä johtui mittariston kuolleisuus.minnekkä se johto menee siellä toisessa päässä? ja mitä sinä teit että rupes pelaamaan?
Last edited by JoPe87; 11-09-2005, 14:37.
Comment
-
-
Originally posted by JoPe87Joo minä mittasin nyt sen ja tuli 3volttia siihen johtoonminnekkä se johto menee siellä toisessa päässä? ja mitä sinä teit että rupes pelaamaan?
sulakkeelle #21 tuo johto menee ja haaroittuu jossainpäin autoa, itse en jaksanu ruveta selvittämään että mihin se menee, koska lopputuloksena olisi voinut olla koko sisustan purku...
eli otin uudella johdolla suoraan sulakerasiasta uuden johdon mittaristolle...E30 325i Cabrio '92
CBR 600f '90 Faitteri
Sierra '86 iS
Comment
-
-
Sitten kun joku keksii että mistä johtuu kun kulutusmittari näyttää ihan täyttä lukemaa auton ollessa käynnissä, kiihdytyksessä ja tasaisessa ajossa, niin voisi kertoa minullekin. Mittari menee nollille vain moottorijarrutuksessa ja kun moottori on sammuksissa.
Mittariston akut on vaihdettu pari kuukautta sitten, mitä ennen siellä ei ollut akkuja lainkaan ja sen seurauksena kulutusmittari ei toiminut mitenkään. Myös lämpömittarilla oli tapana pomppia ennen akkujen laittoa (korjaantui), mutta kierroslukumittari toimi kyllä ilman akkujakin. Bensamittari näyttää vieläkin ihan mitä sattuu, mutta tripillä pärjääex: E39 520i Touring -00 facelift, E36 328i Touring -95, E36 328i Touring -95, E39 523iA -96, E30 325i -89 + muita merkkejä
Comment
-
-
Originally posted by HarzaTheManSitten kun joku keksii että mistä johtuu kun kulutusmittari näyttää ihan täyttä lukemaa auton ollessa käynnissä, kiihdytyksessä ja tasaisessa ajossa, niin voisi kertoa minullekin. Mittari menee nollille vain moottorijarrutuksessa ja kun moottori on sammuksissa.
Comment
-
-
Mitä vastuksia?
eli en osannu kuvaa tähän liittää nii yritän selittää: eli piirilevyn oikeesta alakulmasta toinen vastus rivi (5vastusta) nii siitä 3 keskimmäistä on mulla pimeenä nii vaikuttaako se mittariston toimintaan/mitä noi vastukset on?
en tiiä ymmärtikö kukaa mutta vastatkaa jos ymmärsitte tai neuvokaa kuvan laitto tähän!
Comment
-
-
Originally posted by JoPe87eli en osannu kuvaa tähän liittää nii yritän selittää: eli piirilevyn oikeesta alakulmasta toinen vastus rivi (5vastusta) nii siitä 3 keskimmäistä on mulla pimeenä nii vaikuttaako se mittariston toimintaan/mitä noi vastukset on?
en tiiä ymmärtikö kukaa mutta vastatkaa jos ymmärsitte tai neuvokaa kuvan laitto tähän!
Comment
-
Comment