Kyseisessä autossa jäähdytysnestettä näyttäisi vuotavan vaihdelaatikon ja moottorin välistä. Nestettä tulee tipoittain kun kone on lämmin. Mistähän tuo vuoto mahtaisi johtua?? Auto on seisonut kylmässä tallissa vähän yli vuoden ilman konetta. Nyt hommasin siihen "uuden" koneen, myyjän mukaan noin 200000-300000 ajettu. Mitään ulkoisia vuotoja niissä koneen takana olevissa letkuissa ei ole, eli mikähän tiiviste siellä sitten on mistä tuo vuoto johtuu??
e30 M40B16 outo vesivuoto
Collapse
X
-
kato vielä ne letkut uudestaan ja että kaikki klemmarit on kiinni kunnolla. ei kait siellä koneen takana oikeen oo mitään sen kummempia tiivisteitä paitsi lämppärin kennossa ja sehän on jo kabiinin puolellaOriginally posted by Niksu^^ View PostKyseisessä autossa jäähdytysnestettä näyttäisi vuotavan vaihdelaatikon ja moottorin välistä. Nestettä tulee tipoittain kun kone on lämmin. Mistähän tuo vuoto mahtaisi johtua?? Auto on seisonut kylmässä tallissa vähän yli vuoden ilman konetta. Nyt hommasin siihen "uuden" koneen, myyjän mukaan noin 200000-300000 ajettu. Mitään ulkoisia vuotoja niissä koneen takana olevissa letkuissa ei ole, eli mikähän tiiviste siellä sitten on mistä tuo vuoto johtuu??Mb c200cdi '09
330xd '01
318is '89
ex:
-530da '98
-Mb c220d '94
-Mb 190 2.0d '91
-324td `88
-320i `85
-320i `84
-
-
Vuoto johtuikin löysällä olevasta lämpötila anturista. Hyvin on piilossa siinä imusarjan alla ettei vuotoa siitä huomannut.
Toinen kysymys liittyen tuohon lämpötila-anturiin, tuossa uudessa koneessa oleva anturi oli vähän pidempi kuin vanhassa, ja siinä oli liittimessä molemmat pinnit paikallaan. Vanhan koneen anturi oli vähän lyhyempi ja siinä on vain 1 pinni. Mitä eroa näillä on???
Comment
Comment