Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 2d katto lasikuidusta?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jannmann
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2003
    • 5856
    • Joccis City

    #16
    Originally posted by Maniver View Post
    Oli ja on tekemässä mutta on tulossa m3 malliin ja rajataan c pilarin rajaan joten ei sovellu kauhean hyvin kansanmalliin.

    Omaani olen suunnitellut vastaavia ja tässä on erään rapakontakaisen kaverin kuitukaton preppauksia. Alhaalta klikkaile uudempaa. http://projecte30.blogspot.com/2007/...bon-fiber.html
    Kivasti kaveri tekee. Tosin kaikki pintalaminointina, eli valmis kappale on isompi kuin alkuperäinen.

    Jos tollasen katon tekee, niin tekee sitten lasikuidusta, hiilikuidusta tai kevlarista, niin ehdottomasti epoksihartsilla.
    Aprilia RSV4

    Comment

    • jmp2002
      BTCF Member
      • Oct 2003
      • 5727
      • Rovaniemi

      #17
      no eikai tuossa oikiasti ole mitään järkiä, jos vaihtaa vain sen pellin pois...

      kauhia homma ja vaikutus varmasti lähellä nolla..

      Nykyään on hirviä buumi tuo keventäminen, enemmän on hyötyä kun opettelee ajamaan kuin tallissa keventää autoa, kun aletaan kattoo kierosaikoja...
      E30 325i Touring -89
      E30 325i touring -88 m50tbo
      G20 330e M-Sport -20

      Comment

      • Micce///M
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2008
        • 3552
        • Hämeenlinna

        #18
        Originally posted by jmp2002 View Post
        no eikai tuossa oikiasti ole mitään järkiä, jos vaihtaa vain sen pellin pois...

        kauhia homma ja vaikutus varmasti lähellä nolla..

        Nykyään on hirviä buumi tuo keventäminen, enemmän on hyötyä kun opettelee ajamaan kuin tallissa keventää autoa, kun aletaan kattoo kierosaikoja...
        Entäs jos keventää ja opettelee ajamaan sen jälkeen?

        Comment

        • petrolhead
          Moderator
          • Feb 2004
          • 13793
          • Hyvinkää

          #19
          Originally posted by jmp2002 View Post
          .....
          kauhia homma ja vaikutus varmasti lähellä nolla..
          Hienosti perusteltu mielipide. Noin ne ajatteli Veyronia rakentaessakin (2200kg)
          Nykyään on hirviä buumi tuo keventäminen, enemmän on hyötyä kun opettelee ajamaan kuin tallissa keventää autoa, kun aletaan kattoo kierosaikoja...
          Jos auton keventäminen on muotijuttu niin mua saa kutsua trendipelleksi
          Onko juolahtanut mieleen että pelkkä kierrosaika/varttimaili ET ei ole mielessä kun autoa strippaa?
          Last edited by petrolhead; 16-01-2011, 01:17.
          2015 VW Crafter
          1984 BMW 316
          2009 Kawasaki Ninja 250RRR
          petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
          "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

          Comment

          • jannmann
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2003
            • 5856
            • Joccis City

            #20
            Originally posted by jmp2002 View Post
            no eikai tuossa oikiasti ole mitään järkiä, jos vaihtaa vain sen pellin pois...

            kauhia homma ja vaikutus varmasti lähellä nolla..

            Nykyään on hirviä buumi tuo keventäminen, enemmän on hyötyä kun opettelee ajamaan kuin tallissa keventää autoa, kun aletaan kattoo kierosaikoja...
            Itse laskin saavani katosta pois 5kg verrattuna luukuttomaan peltikattoon. Ei mun mielestä mikään pieni säästö. Hommana hivenen isompi kuin kattoluukullisen katon vaihto peltiseen luukuttomaan. Joka olis mulla joka tapauksessa edessä. Omasta pelistä pitää saada vielä 100kg pois, ennen kuin opettelen ajamaan.
            Aprilia RSV4

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎