Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW 316i -89 Nykiminen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Habetsoni
    Newbiemmer
    • Feb 2011
    • 5
    • finland

    BMW 316i -89 Nykiminen

    Elikkä autossa on semmoinen vika että nykii/pätkii yli 10 asteen pakkasella kun ajaa muuten toimii hyvin jos ei ole pakkasta niin paljoo. välillä kun se onnistuu ottaa kierroksia niin kun huudattelee konetta jonku aikaa niin sitten toimii taas pätkimättä ihan hyvin. haitariputki on ehjä ja putsattu ilmamassamittari eli missä voisi olla vika ?
  • herja
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2003
    • 1649

    #2
    Paljon ajettu? Noissa on se yläkerta ihan perseestä, että voi olla kallis vika jos sen joudut remppaamaan/kantsiiko edes tehdä. Tosin tuo pakkanen vähän ihmetyttää. Onko tulpat ym. kunnossa?
    Retard Member

    Comment

    • Haju69
      Administrator
      • Nov 2005
      • 16328
      • Leppävirta

      #3
      On ollut aikoinaan sama vika 316i -89 mallissa. Jäi tosiaan selvittämättä. ~12-15c kun oli pakkasta niin nyhti ja rötäs ihan kunnolla. Alle sen tai yli niin ei mitään ongelmaa auton kanssa ollut. Ja mulla oli yläkerta kunnossa.
      LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
      E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
      B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

      Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
      Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
      Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

      Comment

      • Stonde
        Bimmer Fanatic
        • Sep 2004
        • 305
        • Vilppula

        #4
        Originally posted by Habetsoni View Post
        Elikkä autossa on semmoinen vika että nykii/pätkii yli 10 asteen pakkasella kun ajaa muuten toimii hyvin jos ei ole pakkasta niin paljoo. välillä kun se onnistuu ottaa kierroksia niin kun huudattelee konetta jonku aikaa niin sitten toimii taas pätkimättä ihan hyvin. haitariputki on ehjä ja putsattu ilmamassamittari eli missä voisi olla vika ?
        Tästä ny ei oo mitään apua, mutta mulla oli samanlaisessa pirssissä samaa vikaa.
        Vika tuli aina yli kahenkympin pakkasilla. Kylmänä toimi, mutta kun kone lämpes niin sitten alkoi pätkiminen. Kytkin pohjassa kierrättäminen autoi aina hetkeks ja sitten taas sama juttu.
        Kesät toimi hienosti ja sit talvella taas...

        Vikaa ei löytyny mistään. Ei itse tutkimalla eikä korjaamolla.

        Mielenkiinnolla odotan löytyykö sun autosta vian aiheuttaja.

        Comment

        • Habetsoni
          Newbiemmer
          • Feb 2011
          • 5
          • finland

          #5
          Originally posted by Stonde View Post
          Tästä ny ei oo mitään apua, mutta mulla oli samanlaisessa pirssissä samaa vikaa.
          Vika tuli aina yli kahenkympin pakkasilla. Kylmänä toimi, mutta kun kone lämpes niin sitten alkoi pätkiminen. Kytkin pohjassa kierrättäminen autoi aina hetkeks ja sitten taas sama juttu.
          Kesät toimi hienosti ja sit talvella taas...

          Vikaa ei löytyny mistään. Ei itse tutkimalla eikä korjaamolla.

          Mielenkiinnolla odotan löytyykö sun autosta vian aiheuttaja.
          mulla tekee tota ihan samaa et ku lämpii kone ni alkaa vaan entistä enemmän pätkii et täytyy vaa alkaa ettii sitä vikaa

          Comment

          • Habetsoni
            Newbiemmer
            • Feb 2011
            • 5
            • finland

            #6
            Originally posted by herja View Post
            Paljon ajettu? Noissa on se yläkerta ihan perseestä, että voi olla kallis vika jos sen joudut remppaamaan/kantsiiko edes tehdä. Tosin tuo pakkanen vähän ihmetyttää. Onko tulpat ym. kunnossa?
            230 000 km ja just vaihdettu tulpat ja virranjakaja ja tulpanjohdot.

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎