Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 1,6 kaasarikoneen vaihto 2.0 kaasarikoneeseen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pugistara
    BTCF Member
    • Jun 2007
    • 14
    • Jämsänkoski

    E30 1,6 kaasarikoneen vaihto 2.0 kaasarikoneeseen

    Ostaa päräytin tossa E30 kaasaritekniikalla ja haluisin siihen 2.0 litrasen kaasarikutostekniikan... Kellään tietoa tarviiko minkälaiset muutostyöt?

    Itellä ollut vastaavanlainen kone -81 E21:ssä samoin kun kaverillakin...

    Tietty kiinnostais vaihtaa ruiskutekniikkakin mutta kaikki keltä oon kysellyt niin ovat suositelleet hommaamaan suoraan ruiskutekniikalle rekisteröidyn E30:sen kun on kuulemma melko suuritöinen tuon kaasarin päivittäminen ruiskuksi.

    Jos joku viittis pistää vähän vinkkiä ja infoa tuosta kaksilitrasesta kaasari myllystä esim. tyyppi/mallinumeroa ja missä malleissa kyseistä konetta käytetään ton E21:n lisäks.

    Kiitos etukäteen vastauksista.

    -Pugi

  • jannmann
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2003
    • 5857
    • Joccis City

    #2
    Suomeen myydyissä e30 316 kaasareissa on 1,8l kone.

    Pakko kysyä, mikähän järki tässä tekniikan vaihdossa on ? :think
    Aprilia RSV4

    Comment

    • T3
      BTCF Member
      • Oct 2003
      • 8530
      • Karhe

      #3
      Originally posted by jannmann View Post
      Pakko kysyä, mikähän järki tässä tekniikan vaihdossa on ? :think
      Järkeähän tuossa ei ole hitusenkaan vertaa, mutta olisko ne KUTOSEN äänet se autuaaksi tuova juttu.
      .

      Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

      Comment

      • MikeDry
        BTCF Member
        • May 2006
        • 6168
        • Helsinki

        #4
        Tai sitten sellainen makaa (siis tekniikka) jossain lähettyvillä
        Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
        Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better

        Comment

        • Eepo
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2003
          • 5388
          • Tampere

          #5
          Originally posted by T3 View Post
          Järkeähän tuossa ei ole hitusenkaan vertaa, mutta olisko ne KUTOSEN äänet se autuaaksi tuova juttu.
          Kyllä mie mieluusti kuuntelisin minkälaista ääntä ne 3xkaasarit pitäisi 6-koneen kyljessä.
          tosin jos aikoo toteuttaa vakio 4 kurkku-horo-perkeleen-keksintö solexilla niin ojassa ollaan.
          -Harley Davidson Sportster - 89-
          -Harley Davidson softail -89-
          -Suzuki PV50 -86-

          Comment

          • petrolhead
            Moderator
            • Feb 2004
            • 13793
            • Hyvinkää

            #6
            Originally posted by jannmann View Post
            Suomeen myydyissä e30 316 kaasareissa on 1,8l kone.

            Pakko kysyä, mikähän järki tässä tekniikan vaihdossa on ? :think
            No huonommaksi muuttuu mut eihän siitä kaveri ollukkaan kiinnostunut.

            Originally posted by Pugistara View Post
            Ostaa päräytin tossa E30 kaasaritekniikalla ja haluisin siihen 2.0 litrasen kaasarikutostekniikan... Kellään tietoa tarviiko minkälaiset muutostyöt?


            Kone apulaitteineen sähköineen, loota , kardaani M20 koneisesta. Taakse vakaaja niin vastaa e30 320i alustaltaan. Coolface ja leimalle.

            Edellisestä muut täydentää puutteet ja oikaisee höpöjutut.
            Last edited by petrolhead; 25-08-2011, 16:49.
            2015 VW Crafter
            1984 BMW 316
            2009 Kawasaki Ninja 250RRR
            petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
            "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

            Comment

            • Tommi
              Bimmer Fanatic
              • Sep 2005
              • 289
              • Kajaani

              #7
              320:ssä ei ole vakaajaa takana vakiona. Eteen jäähdytetyt levyt ja muuta ei tartte.
              Nyt: e61 lci 530da m-sport; e34 m5 3,8 -92
              Ex:e39 540i 4,4 m62 6-gang -97; e30 320i 2,0 m20 -86
              e30 320i 2,0 m20 -85 "Zender"; e34 520i 2,0 m20 -89

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎