Pyörännavan boori on sama mutta laippa perässä on eri "ison" ja "pienen" vetarin välillä.
Typ188 perä => iso vetari
Typ168 perä => pieni vetari
Niin on. Mutta silti kaikki E30 vetarit käyvät ristiin, oli peränä 168 tai 188.
Eli 316:sen vetarit menevät suoraan esim. 325:seen. Ja myös toisinpäin.
Niin on. Mutta silti kaikki E30 vetarit käyvät ristiin, oli peränä 168 tai 188.
Eli 316:sen vetarit menevät suoraan esim. 325:seen. Ja myös toisinpäin.
Muiden korimallien vetarit eivät sovi E30:seen.
No mitenhän tuo laippa on erikokoinen jos ne kerran passaa BMWfansin ja Muumin mukaan kuitenkin ristiin keskenään?
Mulla on tallissa 325 ja 316 vetarit, ja muistelisin että 325:n vetari on myös hiukan paksumpi?
Vai onko paksuuserot taas ABS vs. absittoman eroja? 325 vetari tosiaan ABS kehällä.
Mun mielestä myös ne perän puoleiset laipat on paksummat ja kiinnityspultitkin olisivat siksi pari milliä pidempiä. Voi olla, että muistan omiani, on jo useampi vuosi kun olen näitä vertaillut.
Niin on. Mutta silti kaikki E30 vetarit käyvät ristiin, oli peränä 168 tai 188.
Eli 316:sen vetarit menevät suoraan esim. 325:seen. Ja myös toisinpäin.
Onko niissä kaikissa sama sisälaippa (eli muistinko nyt aivan väärin)?
Onko niissä kaikissa sama sisälaippa (eli muistinko nyt aivan väärin)?
Vetareissa?
Ainoa ero vetareissa on et esim 325:sen vetari on muistaakseni millin paksumpi, ja siinä on se "hitsaussauma" keskellä.
Perässä olevassa laipassa on eroa pikku-ja isonperän välillä. Mutta laipan ulkoreuna(vetarin kiinityspinta) on aina samalla etäisyydellä. Tarpeksi hankalasti selitetty?
Eli, esim 188 perän asennus on täysin "bolt on" 168 perän tilalle. Vetareille ei tarvi tehdä mitään!
Comment