Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 - jarrut jumissa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jistad
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2008
    • 443
    • Pohjanmaa

E30 - jarrut jumissa

Mun e30 on seissyt nyt koko kesän ja kun otin sen nyt käyttöön, niin jarrut oli jumittanut. Saatiin auto kuitenkin liikkumaan nytkyttämällä jarrut auki.
    Jarrut kuitenkin nyt laahaa, ja niissä ei oikeastaan oo tehoja. Ne myös ravistaa tosi paljon.

Mitä sille voi tehdä (vääntäkää rautalankaa!)? Voiko sillä nyt ajaa kuitenkin?
    e36 328iA Touring -97 Moreagrün Metallic
    R171 SLK 230K -99
    W202 230C -96
    Triumph Daytona 955i -03

ex e30 316 (1.8) -87 Alpinweiss
    ex e36 320 -94 Diamantschwartz Metallic
    ex e36 328 touring -96 Bostongrün Metallic
    ex e38 740 -95 Ascotgrün
    ex e30 316 (1.8) -87 Alpinweiss
    ex e36 320 cabriolet -95 Montreal Blau
  • T3
    BTCF Member
    • Oct 2003
    • 8530
    • Karhe

Originally posted by Jistad View Post
    Mun e30 on seissyt nyt koko kesän ja kun otin sen nyt käyttöön, niin jarrut oli jumittanut. Saatiin auto kuitenkin liikkumaan nytkyttämällä jarrut auki.
    Jarrut kuitenkin nyt laahaa, ja niissä ei oikeastaan oo tehoja. Ne myös ravistaa tosi paljon.

Mitä sille voi tehdä (vääntäkää rautalankaa!)? Voiko sillä nyt ajaa kuitenkin?
    Voihan sillä ajaa, jos vaan katsastus on voimassa, ajoneuvovero maksettu ja auto on otettu liikennekäyttöön. Tietysti myös vakuutusasiat pitää olla kunnossa.

Eriasia on sitten noiden jarrujen kanssa. Jos ne on huonot/tehottomat, ei varmaan edes kannata harkita tuollaisella värkillä liikenteen sekaan menemistä. Etujarrusatuloiden männät siellä on jumissa. Satulat irti ja pumppailla männät ulos, painaa takas ja toistaa sama pariin kertaan ja sitäkautta herkistellä niitä. Jos ei tuo auta, sitten satulat pöydällle ja kunnon peruskorjaus.
    .

Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

Comment

Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎