Onko kukaan laittanu e30:seen m57 moottoria?
e30:seen m57 moottori
Collapse
X
-
Ei ole.
Painaa tuollainen kone aivan tautisesti (samaa luokkaa V12 koneiden kanssa).ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
-
Toisesta topicista bongailtua.Ja eihän tuo tunnu tuossa ainakaan pelaavan pätkän vertaa. http://www.youtube.com/user/kavelz1#p/u/1/KUFa3gsSOJQ
Comment
-
Lata kerralla M57N niin riittää pidemmälle.Originally posted by julli83 View PostOnko kukaan laittanu e30:seen m57 moottoria?
Käytännössähän toi kannattais tehdä niin et tulee emoauton johtosarja, modulit, ajonestohärpäkkeet ja vaikka laatikkokin.
Hmm, toi nyt taitaa olla hieman räpelletty yksilö..? :thinkOriginally posted by Homer View PostToisesta topicista bongailtua.Ja eihän tuo tunnu tuossa ainakaan pelaavan pätkän vertaa. http://www.youtube.com/user/kavelz1#p/u/1/KUFa3gsSOJQ
Comment
-
-
e30:seen m57 moottori
Kävin konttorilta kysyy painon suhteen. ne sano, kun jättää ilmastoinnin hilppeet pois ja akun takakonttiin, niin silloin se onnistuu. pitää olla alkuperäinen 325 jarrujen ja alustan suhteen muuten ei onnistu. totta kai kone tulisi vaihdelaatikkoineen johtosarjoineen päivineen
se mikä mietityttää on öljypohja?
Comment
-
Viisaammat voi VARMASTI asiaa valaista, mutta itselläni on käynyt sellainen asia mielessä et voisiko tuohon M57 moottoriin laittaa mekaanisen jakajapumpun kun kerran M47 moottoriakin on sillä saanut, tietysti sähköisellä versiolla. Eikö M57 ole lähinnä M47 + 2 mukia. Miten sitten jopa rivipumpun asennus.-E36 325tds -94
Comment
-
eihän se ole mikään homma saada sellainen tohon moottorin kylkeen, mutta saadappa se pyörimään oikein ajallaan jne. ei mahdoton, mutta todellakin ammattimiehen hommaaOriginally posted by epäkesko View PostViisaammat voi VARMASTI asiaa valaista, mutta itselläni on käynyt sellainen asia mielessä et voisiko tuohon M57 moottoriin laittaa mekaanisen jakajapumpun kun kerran M47 moottoriakin on sillä saanut, tietysti sähköisellä versiolla. Eikö M57 ole lähinnä M47 + 2 mukia. Miten sitten jopa rivipumpun asennus.BMW e36 316i Turbo Compact
Comment
-
Jos nyt kerran alkaa muuttaan mekaaniselle pumpulle niin älä nyt ihmeessä ajattelekkaan jakajaa, suoraan vaan rivipumppu. :thinkOriginally posted by epäkesko View PostViisaammat voi VARMASTI asiaa valaista, mutta itselläni on käynyt sellainen asia mielessä et voisiko tuohon M57 moottoriin laittaa mekaanisen jakajapumpun kun kerran M47 moottoriakin on sillä saanut, tietysti sähköisellä versiolla. Eikö M57 ole lähinnä M47 + 2 mukia. Miten sitten jopa rivipumpun asennus.
Comment
-
Täällä foorumilla pyöri aikoinaan BMW:n laput joissa virallisesti todistettiin moottoreiden täyttävän 15/04 päästönormit (vai mitkä ne nyt olivatkaan).
Tosin ne olivat vain vanhempiin moottoreihin ('80 / '90).
Autodatasta tjms pitäisi jotain löytyä myös, sekä yksinkertaisesti sillä että koska autoja on myyty tiettyinä vuosina uutena suomessa niin tokihan ne ovat täyttäneet sen hetkiset päästörajat.ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
Comment