Announcement

Collapse
No announcement yet.

e21:sen kaaret

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tiina pusila
    Bimmer Rookie
    • Sep 2009
    • 116
    • asikkala

e21:sen kaaret

Mulla on nyt projektina tollane 315:nen bemm i... alkaa kohta olla kaarien vuoro käsillä... onko kenelläkään tietoa minkähän auton kaaret mahtaa käydä pienellä laitolla tuohon... Tarkoituksena ois tuoda kaarilla pientä lisä muotoa ja levitystä. Tohon vessaan tarkoitettuja en taida laittaa eiköhän ne aika hinnakkaat ole jos edes on olemassa... ja jos on tarjotakkin jotain vaihtoehtoja niin kuvan ja hinnan ja muiden tietojen kans mulle

kiitos jo etukäteen

tiina
    0409312808
  • petrolhead
    Moderator
    • Feb 2004
    • 13793
    • Hyvinkää

Otsikosta ja postauksen alusta voisi luulla että topikki käsittelee turvakaaria/häkkiä. Vähän jos editoit niin voi saada paremmin vastauksia just siihen mitä kysyy.

Itte aiheeseen, jos mulla olisi E21 jossa on ehjät lokarinkaaret (niistä kai tässä puhutaan?) niin olisin onnellinen enkä kiinnittäisi päälle mitään niitä ruostuttamaan. Mikä siihen parhaiten sopii? No mun mielestä alkuperäiset kaikkein parhaiten. Mielenkiintosta nähdä mitä muut ehdottaa

Jarno
    2015 VW Crafter
    1984 BMW 316
    2009 Kawasaki Ninja 250RRR
    petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
    "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

Comment

• [fuse]
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2011
      • 299
      • Kerava

E: ei mitäää :P
      Last edited by [fuse]; 08-02-2012, 21:28.

Comment

• tiina pusila
        Bimmer Rookie
        • Sep 2009
        • 116
        • asikkala

Originally posted by petrolhead View Post
        Otsikosta ja postauksen alusta voisi luulla että topikki käsittelee turvakaaria/häkkiä. Vähän jos editoit niin voi saada paremmin vastauksia just siihen mitä kysyy.

Itte aiheeseen, jos mulla olisi E21 jossa on ehjät lokarinkaaret (niistä kai tässä puhutaan?) niin olisin onnellinen enkä kiinnittäisi päälle mitään niitä ruostuttamaan. Mikä siihen parhaiten sopii? No mun mielestä alkuperäiset kaikkein parhaiten. Mielenkiintosta nähdä mitä muut ehdottaa

Jarno
        Lokarin kaarista kyllä on mulla uudet peltiset orkkis kaaretkin mut ois Tarkoitus hitsata kiinni jotkut muut en siis ymmärrä mitä tarkoitat tuolla päälle ruostuttamaan

Comment

• petrolhead
          Moderator
          • Feb 2004
          • 13793
          • Hyvinkää

Originally posted by tiina pusila View Post
          Lokarin kaarista kyllä on mulla uudet peltiset orkkis kaaretkin mut ois Tarkoitus hitsata kiinni jotkut muut en siis ymmärrä mitä tarkoitat tuolla päälle ruostuttamaan
          No, se on mun eka kommentti aina kun korisarjat/levikkeet tulee puheeksi. Vanhan auton kohdalla varsinkin.. Ruuvaamalla, hitsaamalla jne. kiinnitetyt levikkeet, siivet jne. melko välttämättä edistää ruostumista. Tietty jokainen tekee omalle korilleen niinku tykkää. Jos ratapelin raideleveyttä pitää kasvattaa ni eikun vaan.
          2015 VW Crafter
          1984 BMW 316
          "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

Comment

• tiina pusila
            Bimmer Rookie
            • Sep 2009
            • 116
            • asikkala

Originally posted by petrolhead View Post
            No, se on mun eka kommentti aina kun korisarjat/levikkeet tulee puheeksi. Vanhan auton kohdalla varsinkin.. Ruuvaamalla, hitsaamalla jne. kiinnitetyt levikkeet, siivet jne. melko välttämättä edistää ruostumista. Tietty jokainen tekee omalle korilleen niinku tykkää. Jos ratapelin raideleveyttä pitää kasvattaa ni eikun vaan.
            Noh mutta ei tänne riitelee tultu kohan kysyin vain.... ilmeisesti paremmat vastaukset tulee bmw clubilta vaikkei heti uskois :-D

Comment

• Peksu_M20
              Bimmer Enthusiast
              • Jul 2005
              • 2122
              • Lahti

Mulla on nyt projektina tollane 315:nen bemm i... alkaa kohta olla kaarien vuoro käsillä... onko kenelläkään tietoa minkähän auton kaaret mahtaa käydä pienellä laitolla tuohon... Tarkoituksena ois tuoda kaarilla pientä lisä muotoa ja levitystä. Tohon vessaan tarkoitettuja en taida laittaa eiköhän ne aika hinnakkaat ole jos edes on olemassa... ja jos on tarjotakkin jotain vaihtoehtoja niin kuvan ja hinnan ja muiden tietojen kans mulle

kiitos jo etukäteen

tiina
              0409312808
              Paat toyota starletin lasikuitu kaaret mallia ralli. Sopii hyvin siihen Tai sitten ylileveen calsonic skyline korisarjan.

-Pekka
              Mahtiala kustom - No connection
              Bmw E21 320A -81 "330i"
              Bmw e30 318is

Comment

• jr66
                Bimmer Enthusiast
                • Apr 2006
                • 16491
                • Asikkala

Noh mutta ei tänne riitelee tultu kohan kysyin vain.... ilmeisesti paremmat vastaukset tulee bmw clubilta vaikkei heti uskois :-D
                Niin tuota, korjataanko nyt mätiä kaaria vai tehdäänkö tuninkia leveille renkaille vai mikä on tämän homman alkup. syy ?

E: lukihan se siellä kuitenkin

Comment

• tiina pusila
                  Bimmer Rookie
                  • Sep 2009
                  • 116
                  • asikkala

Originally posted by jr66 View Post
                  Niin tuota, korjataanko nyt mätiä kaaria vai tehdäänkö tuninkia leveille renkaille vai mikä on tämän homman alkup. syy ?

E: lukihan se siellä kuitenkin
                  juu mädät kaaret löytyy edestä ja takaa.. tätä pellitetään nyt vähän enemmän kerralla mm. v/o helmat, e.lokasuojat, t.lokasuojien kaaret,sisäkehät,etuhiekkapelti,takahiekkapelti, kontinpohja, lattiat ym.
                  joten ei maksa vaivaa tehdä samalla mieleiseksi! ja huomiolla että monikaan ei tätä olisi ruvennut harrastamaan juurikin mätien takia.. pelastetaan tämmönen vanhus vielä samalla varmaan tehdään isompiakin muutoksia esim. vaihdetaan se maailman huonoin keksintö: kaksoisbensatankit pois! tähänkin jos teillä ideoita niin jakakaa, ainoa rajoitus on täyttöaukon paikka joka suht. alhaalla. kaariin olen suunnitellut tota klassista golf mk1 kaarta?
                  mielipiteitä?

Comment

• jorma.k.o.vana
                    Newbiemmer
                    • Sep 2010
                    • 7
                    • asikkala

itse tykkään kyllä orginaali kaarista! näyttää ehdottomasti parhailta
                    mutta jos huulivanteita suunnittelee niin tulee ainakin takana kaari nopeasti vastaan.. edessä varmaan ensin tulee ongelma käännettäessä pyöriä ääriasentoon?
                    joskus muinoin oli vanhassa dx corollassa golffin kaaret, siihen istuivat hyvin.
                    mutta sun pitää melkein mittailla se kaari koska e21 takakaaren takaosa loivenee loppua kohti melko paljon, ja kylkilista ja puskuri tulevat lokasuojan päälle alkuperäisessä:think vaatii listojen ja puskurin päiden lyhennystä tai poistoa! onnea projektille

Comment

• MAKELA
                      Bimmer Fanatic
                      • Jul 2011
                      • 497
                      • Kymenlaakso

Leikkaat ne vanhat kaaret vaan alta pois, ja jotkut Golf g60 muovikaaret siihen niiteillä kiinni..

No ei vais, jotkuu golffin kaaret vois aika lähelle sopia..

Comment

• e30tampio
                        Banned
                        • Feb 2012
                        • 216
                        • Seinäjoki

ääni mk1 tai mk2 golffin kaarille, ne sopii mihin vaan jos osaa laittaa (itse oon yhteen w124 mersuun laittanu taakse.. onnistu hyvin ja oli omasta mielestä pirun siistit mutta oli viimenen kerta ku alan tommosia rukkaan) ja suht siistit muodoiltaan...

Itse oon sitä mieltä, että vakiot vanhukseen tai sitten jotain bemmien m3 evo settiä jotta pysyis alkuperäisyys edes vähän :think vaikka onhan golffikin saksasta

Comment

• petrolhead
                          Moderator
                          • Feb 2004
                          • 13793
                          • Hyvinkää

Riitelemään.
                          Vastasin kysymyksiisi, esittäen samalla omia mielipiteitäni ja perusteluja. Kysyn kuitenkin, mitä levittämisellä on tarkoitus saavuttaa?
                          Last edited by petrolhead; 19-02-2012, 20:07.
                          2015 VW Crafter
                          1984 BMW 316

Comment

• V W
                            Bimmer Fanatic
                            • Aug 2009
                            • 335
                            • Salo

Mun pihamaalla makaa parhaillaan lumen peitossa 315-projekti jossa on 2002 turbon lokasuojan levikkeet ja vesijohtoputkea kabiinissa.

02-levikkeet istuu aika hyvin,takapuskuria ny tietty joutuu muokkaamaan jotta istuu kyljistä
                            Ford 4500 :think Nuffield
                            Volvo 264 GLE,Toyota BJ40x3,Toyota BJ45(avolava),Toyota HJ60, E24 635CSi

Kawasaki ZX-12R
                            Borat

Comment

• Jarsse
                              Bimmer Enthusiast
                              • Apr 2007
                              • 1520
                              • Kymenlaakso

esim. vaihdetaan se maailman huonoin keksintö: kaksoisbensatankit pois! tähänkin jos teillä ideoita niin jakakaa, ainoa rajoitus on täyttöaukon paikka joka suht. alhaalla. kaariin olen suunnitellut tota klassista golf mk1 kaarta?
                              mielipiteitä?[/QUOTE]

pistä ke30 toyotan tankki,tankki on siinä takakontissa ja täyttöaukko viimisessä katon pilarissa,multa löytyisikin nuo..
                              E91 325xi vm07
                              E60 530xd vm06 stage X

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎