Announcement

Collapse
No announcement yet.

e30 -88 lämppärin kenno

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bmwm5e28
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2003
    • 474
    • suomusjärvi

    e30 -88 lämppärin kenno

    koska itellä ei ole koskaan tällasta mobiilia ollut ni kaipaisin tietoa et millane homma on vaihtaa lämmityslaitteen kenno? :oops:
    Gentlemen prefer Blondes

    Dodge Challenger R/T 1970


    ex:323i -79,528i -86,535i -84,520ia -85,520i -85,
    315 -83,315 -83,518 -82,1502 -77,318is -89,M-5 -86,540i -94,e21 turbo -83, 750ial -88.
  • Axum
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2004
    • 4416
    • Kuopio

    #2
    ei vaikea.. mutta vittumainen kun joudut purkamaan puoli autoa, että pääset käsiksi siihen :lol:
    - E30 325i M52B28TU Cabriolet
    - E39 528ia
    - KUOPION PUTKIMIEHET -team
    - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -

    Puretaan 520ia -97
    https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572

    Comment

    • wj
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2003
      • 3253
      • Järvenpää

      #3
      Originally posted by Axum
      ei vaikea.. mutta vittumainen kun joudut purkamaan puoli autoa, että pääset käsiksi siihen :lol:
      Se riippuu mallista.

      Jos se on se helpompi malli niin se tulee suh helposti pois
      - 2006 Mustang cabriolet
      - Sleekcraft Enforcer 28'

      Comment

      • bmwm5e28
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2003
        • 474
        • suomusjärvi

        #4
        elikkä kabiinin puolelta vaan homma alkuun vai?
        on vissiin toi kenno tukossa ku ei oikee tuu lämmintä ja ku "huuhtelin" kennoa varovasti vesiletkulla ni alko tulee paremmin lämmintä.

        Oliskos joku jumalaton menny laittamaan jotain syylärin korjaus ainetta
        järjestelmään, semmosta töhnää oli putkis.
        Gentlemen prefer Blondes

        Dodge Challenger R/T 1970


        ex:323i -79,528i -86,535i -84,520ia -85,520i -85,
        315 -83,315 -83,518 -82,1502 -77,318is -89,M-5 -86,540i -94,e21 turbo -83, 750ial -88.

        Comment

        • wj
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2003
          • 3253
          • Järvenpää

          #5
          Joo.
          Ratin alta se härveli pois. Ja sitten se missä on etu tuhkis.

          Sielä se näkyy jo

          Eli toi on se vittumaisempi malli:

          Ja tämä lähtee tosi helposti
          - 2006 Mustang cabriolet
          - Sleekcraft Enforcer 28'

          Comment

          • Larry
            Bimmer Fanatic
            • Jul 2002
            • 646
            • höpö

            #6
            Onko nuo muuten samanlaisia eli jos otan tommosen ylemmänkuvan kennon pois, niin sopiiko tilalle tommonen toinen?

            Comment

            • wj
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2003
              • 3253
              • Järvenpää

              #7
              Originally posted by Larry
              Onko nuo muuten samanlaisia eli jos otan tommosen ylemmänkuvan kennon pois, niin sopiiko tilalle tommonen toinen?
              Ylemmän kuvan kenno on isompi

              Eli ei varmaan käy
              - 2006 Mustang cabriolet
              - Sleekcraft Enforcer 28'

              Comment

              • bmwm5e28
                Bimmer Fanatic
                • Feb 2003
                • 474
                • suomusjärvi

                #8
                vesiventtiili näkyy olevan kennon kyljessä, tietääkö kukaan onko ks.venttiilissä "sihtiä"?

                535i e28:ssa oli ja se oli tukkeessa, vaihdoin venttiilin ja hyvin kiersi vesi.
                Gentlemen prefer Blondes

                Dodge Challenger R/T 1970


                ex:323i -79,528i -86,535i -84,520ia -85,520i -85,
                315 -83,315 -83,518 -82,1502 -77,318is -89,M-5 -86,540i -94,e21 turbo -83, 750ial -88.

                Comment

                • bmwm5e28
                  Bimmer Fanatic
                  • Feb 2003
                  • 474
                  • suomusjärvi

                  #9
                  Joo mulla oli toi vittumaisempi kenno Mut ainoa ikävä homma oli laittaa lämmitys laite takasin paikoilleen, muuten ihmeen yksinkertainen hommeli toi kennon vaihto.
                  Gentlemen prefer Blondes

                  Dodge Challenger R/T 1970


                  ex:323i -79,528i -86,535i -84,520ia -85,520i -85,
                  315 -83,315 -83,518 -82,1502 -77,318is -89,M-5 -86,540i -94,e21 turbo -83, 750ial -88.

                  Comment

                  • ropo
                    Bimmer Fanatic
                    • Nov 2003
                    • 648

                    #10
                    Mulla ei näy nuo kuvat joissa on näytetty tuo helpompi ja vaikeampi malli! Miksiköhän? Meneekö nuo jotenkin vuosimallin mukaan? Mulla on vm.-89 alunperin 316 ja vuotaa kuskin lattialle nestettä. Onkohan kennopaskana vai voiko vuotaa jostakin letkuliitoksesta?
                    Ei riemulla rajaa kun kasilla ajaa!

                    Comment

                    • bmwm5e28
                      Bimmer Fanatic
                      • Feb 2003
                      • 474
                      • suomusjärvi

                      #11
                      Koitapa kiristää kennosta tulevat laipat (kuskin puolella) kaverilla autto.
                      Gentlemen prefer Blondes

                      Dodge Challenger R/T 1970


                      ex:323i -79,528i -86,535i -84,520ia -85,520i -85,
                      315 -83,315 -83,518 -82,1502 -77,318is -89,M-5 -86,540i -94,e21 turbo -83, 750ial -88.

                      Comment

                      • ropo
                        Bimmer Fanatic
                        • Nov 2003
                        • 648

                        #12
                        Pitääkö nesteet laskee pois kun irrottaa lämppärinkennon? Ku joskus irrotettiin jostain foortista kenno niin ei tarvinnu nesteitä laskee.
                        Ei riemulla rajaa kun kasilla ajaa!

                        Comment

                        • ropo
                          Bimmer Fanatic
                          • Nov 2003
                          • 648

                          #13
                          Originally posted by bmwm5e28
                          Joo mulla oli toi vittumaisempi kenno Mut ainoa ikävä homma oli laittaa lämmitys laite takasin paikoilleen, muuten ihmeen yksinkertainen hommeli toi kennon vaihto.
                          Voisiko joku kuvailla tuota vaikeammin vaihdettavaa kennoa ja tuota helpommin vaihdettavaa kennoa? Tietäs sitten että kumpiko itellä on, kun oon vaihtamassa nyt vihdoin tuota kennoa ja sain tänään irrotetuksi muovit keskikonsolista ja ratin alta. Ja neuvoa saa, että mitä ruvetaan seuraavaksi purkamaan, että saa kennon irti?
                          Ei riemulla rajaa kun kasilla ajaa!

                          Comment

                          Working...
                          X
                          😀
                          🥰
                          🤢
                          😎
                          😡
                          👍
                          👎