Onko joku onnistunut saamaan vikakoodeja ulos E30-korisesta autosta moottorinvaihdon (esim. M50B25) jälkeen, ja jos niin millä ohjelmalla?
Olenko väärässä jos väitän, että vaatisi muutkin uudemmassa luovuttaja-autossa olleet boksit ketjun jatkoksi ennenkuin onnistuu? Jos näin on niin tästä päästäänkin askarruttavaan aiheeseen...
Kun autoon vaihdetaan uusia osia esim. lambdaa ja massamittaria ynnä muuta, miten voidaan varmistua ettei moottori käy vikaohjelmalla korjaamisen jälkeenkin?
"Piuhanpätkällä akunnavat yhteen pariksi minuutiksi/yön yli kaapelit irti" -uskovainen minäkin olin aikanaan, mutta myöhemmin oppinut että tuo ei takaa että muisti kuitenkaan nollaantuu ja vikatila voi olla autossa päällä kaiken aikaa.
Faktaa ja kokemuksia aiheesta jakoon, kiitos!
Olenko väärässä jos väitän, että vaatisi muutkin uudemmassa luovuttaja-autossa olleet boksit ketjun jatkoksi ennenkuin onnistuu? Jos näin on niin tästä päästäänkin askarruttavaan aiheeseen...
Kun autoon vaihdetaan uusia osia esim. lambdaa ja massamittaria ynnä muuta, miten voidaan varmistua ettei moottori käy vikaohjelmalla korjaamisen jälkeenkin?
"Piuhanpätkällä akunnavat yhteen pariksi minuutiksi/yön yli kaapelit irti" -uskovainen minäkin olin aikanaan, mutta myöhemmin oppinut että tuo ei takaa että muisti kuitenkaan nollaantuu ja vikatila voi olla autossa päällä kaiken aikaa.
Faktaa ja kokemuksia aiheesta jakoon, kiitos!

Comment