Auton viat alkoivat ilmenemään kun hain sen hitsauksesta, en jaksanut syksyn sateilla alkaa pakoputkea pihassa laittamaan niin vein sen hitsattavaksi missä tehtiin yksi kannake putkelle.
Auto alkoi käymään huonosti heti "huollosta" tulon jälkeen ja iski kipinää vaihdekepin alapuolelta ilmeisesti pakkivalon johdosta/liittimestä minkä sitten otin pois. Seuraavan työpäivän jälkeen ei enää käynnistynyt.
Ohjausboxi käytetty huollos missä kuulemma vaihdettu puolan ohjausyksikkö, mutta kyseiseen paikkaan ei ole täyttä luottamusta joten epäilen vieläkin hajallista boxia.
Kipinää ei siis tule eikä bensapumppu lähe päälle kun käynnistää.
Uusi puola vaihdettu ja mitattu että tulee ohjausjännite. Bensapumppu toimi kun laitoin akusta johdot siihen. Kampiakselin asentotunnistin näytti 489ohmia, onko se ehjä näillä lukemilla?
Epäilen yhä sitä boxia, onko mitään mitä voin vielä testata tai mitata?
Auto alkoi käymään huonosti heti "huollosta" tulon jälkeen ja iski kipinää vaihdekepin alapuolelta ilmeisesti pakkivalon johdosta/liittimestä minkä sitten otin pois. Seuraavan työpäivän jälkeen ei enää käynnistynyt.
Ohjausboxi käytetty huollos missä kuulemma vaihdettu puolan ohjausyksikkö, mutta kyseiseen paikkaan ei ole täyttä luottamusta joten epäilen vieläkin hajallista boxia.
Kipinää ei siis tule eikä bensapumppu lähe päälle kun käynnistää.
Uusi puola vaihdettu ja mitattu että tulee ohjausjännite. Bensapumppu toimi kun laitoin akusta johdot siihen. Kampiakselin asentotunnistin näytti 489ohmia, onko se ehjä näillä lukemilla?
Epäilen yhä sitä boxia, onko mitään mitä voin vielä testata tai mitata?
Comment