Elikkä kyseessä on pierburg 2be kaasari. Pystyykö seosta säätämään mistään ku auto käy vähän liian laihalla.
Korjausoppaassa lukee tylysti että sitä ei pysty säätämään.
Huollot, korjaukset ja rengastyot ym. Ota yhteytta privalla.
Kyllä siellä seosruuvi on. Kaasarin jalassa sinetöity reikä.
Omasta porasin tulpan vittuun ja pyörittelin ruuvia, ei mitään merkitystä.
Seosruuvin kärki on ilmeisesti muovia? Sulaa? Ja näin tukkii kanavaa. Varaosanakin saa, mutta empä ole katsonut tarpeelliseksi, kyseessähän on vaan joutokäyntiseos ja oma pirssi käy ihan nätisti joutavaa. Eli jos käy nätisti, niin ei kannata vaivautua.
kyseessähän on vaan joutokäyntiseos ja oma pirssi käy ihan nätisti joutavaa. Eli jos käy nätisti, niin ei kannata vaivautua.
Ja jos ei käy nätisti, jättää välillä kierroksia huutamaan risteykseen ja syö ainetta yli kympin sadalle niinku mun vanhas kiesis, älä rupee sen kans sen enempää takkuamaan vaan hommaa suosiolla korvaus-weber ja kaikki käyntiongelmat on ratkaistu... :wink:
Nimim. 2BE pierupurkki lensi kuun kiertoradalle kun puolen vuoden takkuamisen jälkeen meni hermot! :lol:
530d GT F07 2010
325i E30 Cabriolet 1987
Ex.316i E30 coupe 1987, 325i E36 sedan 1991, 325iA E36 coupe 1993, 328i E36 coupe 1995, 330dA E46 Touring M-sport 2002, 330d E46 Touring M-sport 2004, 530d E61 Touring 2004, 730dA E38 sedan 1999, 740dA E38 sedan 2000, 530dA E61 Touring M-sport 2004, 730dA E65 2004, 328i E36 coupe M-sport 1996, X5 E70 2007
No kyllähän toi auto käy, mut katsatusmies huomautti että co on vähän alhanen ku ne mittas sen ja se oli 0,15 ku korjausoppaan mukaan co arvon pitäis olla jotain 1-1,5 . Perjaatteessa vähän kumma et auto edes käy noin alhasel arvoilla.
Ei sitä sinällään mikään pakko oo mun puolesta säätää.
Milellään ostaisin käytetyn weberin korvauskaasarin mut ei kellään näköjään oo sellasta myydä, vaikka kovasti oon kyselly.
Huollot, korjaukset ja rengastyot ym. Ota yhteytta privalla.
Comment