Announcement

Collapse
No announcement yet.

saa poistaa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jouni88
    BTCF Member
    • Sep 2009
    • 26
    • Vaasa, Finland

saa poistaa

mulla on e34 lukkoperän "sisäkalut" joka laitan e30 325 perän sisään.. pitääkö jotenkin "shimsata" tai säätää? tai ruuvaanko vain kaikki pultit kiinni?

Sori vähän bad suomi, mutta ei kai se menoa haittaa..
    Last edited by Jouni88; 29-01-2015, 17:41.
    e30 turbo 904hp 1107nm
  • Mäki
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2009
    • 370
    • Vaasa

Originally posted by Jouni88 View Post
    mulla on e34 lukkoperän "sisäkalut" joka laitan e30 325 perän sisään.. pitääkö jotenkin "shimsata" tai säätää? tai ruuvaanko vain kaikki pultit kiinni?

Sori vähän bad suomi, mutta ei kai se menoa haittaa..
    Todennäköisin kyseessä on 525 perä? Tietääkseni tämän ei saa e30 sopimaan muuta kun vaihtamalla sisuskalut, kuten kirjoitit... Jos haluaa hyvän, niin hammasrattaiden syvyys ja kulmat tulee säätää ja mitata tarkastin.
    Kyllähän se toimii jos vaan ruuvaa kiinni, mutta käyttö ikä ei ole todennäköiestin kovin pitkä, varsinkin kun tulee turpo vehkeeseen!
    Eli pitäis "shimsata"

Samma på svenska, Att byta innehållet är int nå lätt. Man bör ställa in pinjongens djup och vinklar, som är en väldigt noggrann process om man vill de ska hålla. Kommer nog troligen att fungera om man bara skruvar ihop, men kanske int blir så lång livad, å ännu mindre chanser att den överlever en laddad m50 ;p

Page 8 niin löytyy vähän infoa:
    http://www.metricmechanic.com/pdfs/m...al-booklet.pdf

(Saa korjata jos olen väärässä)
    Harley Davidson Sportster 1200
    Mercedes-Benz C 200 CDI S204

Comment

• Jouni88
      BTCF Member
      • Sep 2009
      • 26
      • Vaasa, Finland

kiitos tack! pitää kattoo jos teen sen itse tai jos vien jollekki.. en vaan tiedä kuka tekee tämmöset hommat. Vaasassa asun ja ehkä isokangas sitten jos ei ole liian kallis juttu..

Stort tack för svensk info
      e30 turbo 904hp 1107nm

Comment

• Mäki
        Bimmer Fanatic
        • Sep 2009
        • 370
        • Vaasa

Isokangas kyllä tekee, ei pitäisi olla mikään mahdoton homma itse jos vaa löytyy mittakello, kuhan tietää toleranssit ja missä kohdissa se pitää olla. Ja tuon asteen mittaukselle on varmaan oma työkalu, mutta eiköhän saa siihen sovelettua jonku toisen.

Prov fråg Toppe om han vet nå förmånligare ställe, tror Isokangas tar bra betalt. Hittar du toleransvärdena, å i vilka lägen, och vilken grad e ska va, så går e väl nog helt bra bara man har en mätarklocko, å nå verktyg anpassa så man kan avläs lutningens grader.
        Harley Davidson Sportster 1200
        Mercedes-Benz C 200 CDI S204

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎