tietääkös kukaan tuleeko moottorin vaihdosta muutoprosentteja? jos tulee niin kuinka paljon? tuleeko prosentteja taas lisää jos siihen on jo kertaalleen vaihdettu moottori ja vaihtaa vielä kerran niin tuleeko joka kerta lisää prosentteja kun koneen vaihtaa? kuinka monta prosenttia tulee jos e30:seen laittaa levyjarrut taakse??
e30 muutosprosenteista...
Collapse
X
-
Re: e30 muutosprosenteista...
http://mars.ton.tut.fi/cars/316to325.html käyppä kurkkaan....Originally posted by bmwbmwtietääkös kukaan tuleeko moottorin vaihdosta muutoprosentteja? jos tulee niin kuinka paljon? tuleeko prosentteja taas lisää jos siihen on jo kertaalleen vaihdettu moottori ja vaihtaa vielä kerran niin tuleeko joka kerta lisää prosentteja kun koneen vaihtaa? kuinka monta prosenttia tulee jos e30:seen laittaa levyjarrut taakse??
-
Re: e30 muutosprosenteista...
Tuossa linkissä olevassa listassa on oleellisia virheitä. Etutolpat pitää myös vaihtaa 45mm-> 51mm, samoin takatukivarret kun rumpujarrullisessa ei ole kiinnikkeitä jarrusatulalle eikä niitä valurautaan noin vaan hitsata.Originally posted by m-powerhttp://mars.ton.tut.fi/cars/316to325.html käyppä kurkkaan....
Startin vaihdossa voi säästää 1,5% vaihtamalla siihen M20 startin rattaan (M10 eri hammasjako)
Comment
-
Re: e30 muutosprosenteista...
Väittäisimpä vielä,että mikäli katsastusmies HUOMAA että JARRULAITTEITA,niiden KIINNIKKEITÄ tai OSIA on hitsailtu,päättyy katsastus siihen.Olipa kyseessä valurauta tai ns. patarauta osat...Originally posted by JacekTuossa linkissä olevassa listassa on oleellisia virheitä. Etutolpat pitää myös vaihtaa 45mm-> 51mm, samoin takatukivarret kun rumpujarrullisessa ei ole kiinnikkeitä jarrusatulalle eikä niitä valurautaan noin vaan hitsata.Originally posted by m-powerhttp://mars.ton.tut.fi/cars/316to325.html käyppä kurkkaan....
Startin vaihdossa voi säästää 1,5% vaihtamalla siihen M20 startin rattaan (M10 eri hammasjako)
Comment
Comment