Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ongelmia konehuoneessa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Blizzard030
    Bimmer Fanatic
    • May 2010
    • 353
    • Kouvola, Finland

    Ongelmia konehuoneessa

    Auto sammuilee yhtenään. Löysin parikin rikkinäistä letkua mitkä vaihdoin.

    Appiukko joka auto räplännyt ikänsä sanoo, että olisi imuvuoto. Onko mitenkään mahdollista paikantaa sitä itse vai tartteeko siihen jonkinlaisen mittarin?

    Ja miksiköhän ihmeessä syylärin vesi vaahtoaa???

    Tuntuu, että jokin on pahasti pielessä.
  • Haju69
    Administrator
    • Nov 2005
    • 16387
    • Leppävirta

    #2
    Sulla arvatenkin on siellä joko E21 tai E30. Kertoisitko silti tarkemmin vielä mikä auto kyseessä.


    Itsehän ne imuvuodot on sieltä paikannettava.
    LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
    E32 Diamantscwharz 750iL '94

    E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
    B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

    Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
    Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
    Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

    Comment

    • Blizzard030
      Bimmer Fanatic
      • May 2010
      • 353
      • Kouvola, Finland

      #3
      Originally posted by haju69 View Post
      sulla arvatenkin on siellä joko e21 tai e30. Kertoisitko silti tarkemmin vielä mikä auto kyseessä.


      Itsehän ne imuvuodot on sieltä paikannettava.
      e30 316.

      Lueskelelin, että tuo vaahto johtuisi öljyn pääsystä syyläriin? Voisiko se olla syynä siihen, että kone vain sammuu hetken käytyään?

      Comment

      • BeamR
        BTCF Member
        • Jul 2007
        • 13363
        • Espoon takametsät

        #4
        Originally posted by Blizzard030 View Post
        Ja miksiköhän ihmeessä syylärin vesi vaahtoaa???

        Tuntuu, että jokin on pahasti pielessä.
        Originally posted by Blizzard030 View Post
        e30 316.

        Lueskelelin, että tuo vaahto johtuisi öljyn pääsystä syyläriin? Voisiko se olla syynä siihen, että kone vain sammuu hetken käytyään?
        Olisko kansipahvi ollutta ja mennyttä, paineet katoaa jäähdytysveden puolelle. Ootko kattonut millaista öljy on? jos se on sellaista mönjää niin sitten on jo vettä öljyissäkin = koko kone auki (laakerit ottaa ekana itseensä).
        F46 Gran Tourer -20
        Boxster 2.5 -97

        Comment

        • Blizzard030
          Bimmer Fanatic
          • May 2010
          • 353
          • Kouvola, Finland

          #5
          Originally posted by BeamR View Post
          Olisko kansipahvi ollutta ja mennyttä, paineet katoaa jäähdytysveden puolelle. Ootko kattonut millaista öljy on? jos se on sellaista mönjää niin sitten on jo vettä öljyissäkin = koko kone auki (laakerit ottaa ekana itseensä).
          Öljyt pitäisi olla nyt kunnossa kun vaihdoin ne tässä viime viikonloppuna.

          Täytyy tossa viikonloppuna ottaa auki tuo mööpeli sitten. Pirun mustaa se öljy oli mitä sieltä laskin. Mutta kuitenkin juoksevaa.

          Comment

          • Gemmi
            Bimmer Enthusiast
            • Dec 2010
            • 3355
            • Espoo

            #6
            Kahtos piruuttas öljyn ja jäähdytysnesteen värit. Vähän kyll haiskahtas että kannentiiviste/kansi menny.

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎