Announcement

Collapse
No announcement yet.

m20b25 ei ota kierroksia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • goose74
    Newbiemmer
    • May 2010
    • 8
    • Orivesi

    m20b25 ei ota kierroksia

    Eli semmosta vikaa että m20b25 kone käy tyhjäkäyntiä normaalisti, mutta kun painaa kaasun johonkin muuhun asentoon - kierrokset nousee aina n. 2000rpm ja samantien putoaa tonne 1200rpm... Kone siis heijaa 1200 ja 2000rpm välillä, oli kaasupoljin missä asennossa tahansa, paitsi tyhjäkäynti - mikä on normaali.
    Viimekerralla kun ajelin, kone nykäs vaan pari kertaa mutta nyt vika on päällä koko ajan...
    Vaikuttais sytkäpuolen ongelmalta, mutta ei leikkaa mikä vikana!!

    Apuva!
  • Miikkuli
    Newbiemmer
    • Jan 2012
    • 18
    • Raasepori

    #2
    Vai olisko ilmamäärämittari? :think

    Comment

    • goose74
      Newbiemmer
      • May 2010
      • 8
      • Orivesi

      #3
      Uutta tietoa ongelmasta... Sytkä onkin ok! (ajoituslamppua käyttäen varmistui)
      Vika on siinä, että suuttimilta katkeaa sähköt 2000 kierroksen jälkeen... ja palaa takaisin n. 1300 kierroksessa. Johtosarja tarkastettu moottorin ohjainboxille asti, kunnossa on. Kannattaisko nyt siis hommata tuo boxi vai onko se syy muualla ja katkominen vaan seurausta?
      Jos jollakulla pirkanmaalla olis boxia tarjolla niin vois kelvata - 0 261 200 173.
      Autohan on 325 iX vm.88.

      Comment

      • goose74
        Newbiemmer
        • May 2010
        • 8
        • Orivesi

        #4
        Suurkiitos kaikille innokkaille avusta!!!
        Auto on taas kunnossa.

        Comment

        • Slazha
          BTCF Member
          • Nov 2004
          • 2284
          • Joensuu/Syvyys

          #5
          No mikä siinä oli vikana?
          Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
          E36 318is class II, e30 turpo

          Comment

          • jr66
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2006
            • 16414
            • Asikkala

            #6
            Niin, mikä ?

            Comment

            • goose74
              Newbiemmer
              • May 2010
              • 8
              • Orivesi

              #7
              Tuli näköjään oltua illalla sen verran asennuskaljoissa, että jäi toi vika kertomatta...
              Vika oli niinkin yksinkertanen kun kaasuläpän asentokytkin täynnä vettä. Eli se "läppä kiinni" mikrokytkimen kärjet ei pelannu. Tampereen motonetissä hylly tyhjänä, joten piti vaan fixata vanha. Ei näköjään paranis pestä konetta niin tehokkaasti!

              Comment

              • MiKqsu
                Bimmer Fanatic
                • May 2010
                • 404
                • Turku

                #8
                Tietty ois kannattanu kertoo tuol ekas postaukses että oot pessy konetilaa ja siitä vika alkanut(?). Mutta hyvä että pelaa taas.
                sigpic

                Comment

                • goose74
                  Newbiemmer
                  • May 2010
                  • 8
                  • Orivesi

                  #9
                  Joo, no konetilan pesun jälkeen ei tullu ajeltua 2 kuukauteen... vika tuli siinä seistessä.
                  Tänään auto hukattu. Jatkossa kysymykseni taitaa koskea E39:ä!

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎