Olen tässä harkinnut jonkinkailtaista moottorin vaihtoa kyseiseen autoon, ja tahtoisin tietää, että mikä olisi fiksuin ratkaisu ja minkälaisiin investointeihin pitäisi varautua ja mitä kaikkea ostaa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e30 316 1.8 -87 moottorin vaihto
Collapse
X
-
Originally posted by Blizzard030 View PostOlen tässä harkinnut jonkinkailtaista moottorin vaihtoa kyseiseen autoon, ja tahtoisin tietää, että mikä olisi fiksuin ratkaisu ja minkälaisiin investointeihin pitäisi varautua ja mitä kaikkea ostaa?.
Vähän sama asia kun joku kysyis "paljonko maksaa turbotus?"
-
-
Kerro ny vaikka että miksi se moottori pitää vaihtaa, niin vastaukset voi olla parempia.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Jarrut ja alusta vastaamaan sillä moottorilla varustettua autoa josta otat ne. Toinen juttu sitten on saatko sen parempikuntoista moottoria kuin nykyinen.. E30 tekniikat on kaikki melko paljon ajettuja ja Vanhoja.
Ei oikein aukea tuo "vaihtaa moottori koska nykyinen on paljon ajettu". Vaihda auto tehokkaampaan ja/tai ehjempään. Tulee tod näk. halvimmaksi ja on se pienimmän riesan tie. Tai sitten otat askeleen taaksepäin suunnitelmasta, ja "tyydyt" läpikäymään sen nykyisen moottorin ja korjaamaan viat. Siihenkin saa rahaa poltettua, paljon aikaa ja saattaapa vaikka kulkeakkin paremmin remontin päätteeksi.
E30 moottorin vaihtamisesta ja sen vaatimuksista on niin paljon tekstiä täällä ettei jaksa enää sitä kirjoittaa. Löydät haulla tietoa kyllä.
-JarnoLast edited by petrolhead; 19-08-2012, 21:57.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostJarrut ja alusta vastaamaan sillä moottorilla varustettua autoa josta otat ne. Toinen juttu sitten on saatko sen parempikuntoista moottoria kuin nykyinen.. E30 tekniikat on kaikki melko paljon ajettuja ja Vanhoja.
Ei oikein aukea tuo "vaihtaa moottori koska nykyinen on paljon ajettu". Vaihda auto tehokkaampaan ja/tai ehjempään. Tulee tod näk. halvimmaksi ja on se pienimmän riesan tie. Tai sitten otat askeleen taaksepäin suunnitelmasta, ja "tyydyt" läpikäymään sen nykyisen moottorin ja korjaamaan viat. Siihenkin saa rahaa poltettua, paljon aikaa ja saattaapa vaikka kulkeakkin paremmin remontin päätteeksi.
E30 moottorin vaihtamisesta ja sen vaatimuksista on niin paljon tekstiä täällä ettei jaksa enää sitä kirjoittaa. Löydät haulla tietoa kyllä.
-Jarno
Comment
-
Comment