ite ostin Gmax alustasarjan e30.n, jousineen ja iskareineen hintaa tais olla about 220e hyvät oli. Ostin eurotuningilta mutta en tiiä mikä paikka sitä nykyään myy.
Joo.. tost oli vissiin joskus puhettaki? Täytyis ottaa selvää kuka on maahantuoja nykyää
ite ostin Gmax alustasarjan e30.n, jousineen ja iskareineen hintaa tais olla about 220e hyvät oli. Ostin eurotuningilta mutta en tiiä mikä paikka sitä nykyään myy.
Joo.. tost oli vissiin joskus puhettaki? Täytyis ottaa selvää kuka on maahantuoja nykyää
Vantaan osatoimitus noita ainakin myy..
“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
KL-Varaosat myy Eibach 35-40mm pudottavaa sarjaa 185€
niin, pelkät jouset :roll: en mä sillä, hyvät jousethan ne.
Niin ja enempiä aiempaa keskustelua lukematta sanon että vähemmän kuin 60/60 madallus on omasta mielestäni korkea. 60/40 menee pitkin hampain faceliftissä. Toki jokainen saa laittaa mieltymysten mukaan ja jokuhan voi jopa ajaa noilla E30 kotteroilla. Minä vain harrastan niitä
Laittakaa nyt vielä kokemuksiakin noista sarjoista, pa**aa ei viittis ostaa.. Eli tekeekö FK:n ja GMaxin halvoilla mitään? Kelpaiskohan uudet vakio-Monroet tms. noille Eibachin jousille..?
E: jotain juttua noista jo olikin, mutta lisävinkit on tervetulleita. Ei Monroee mulle..
E91 330dA LCI MSport 82tkm *for sale*
E92 325i Black Coupe 51tkm *sold*
Listen, and understand. That terminator is out there. It can't be bargained with.
It can't be reasoned with. It doesn't feel pity, or remorse, or fear.
And it absolutely will not stop, ever, until you are dead.
Comment