elikkäs onko kellään jälkeenpäin tehtyä takaluukku+c-pilari yhdistelmää? ja jos on tai tietää miten sen saa tehtyä niin vinkkejä! mulle on jo tulossa m-sportilta m3 takaluukku!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e30 m3 look takaluukku!
Collapse
X
-
Joo se on aidosta kopio! mutta jatkaminen ei ole ongelma vaan kun kiinnostais että olisko mahdollista tehdä lasikuidusta semmosta c-pilaria millä sais sen taka luukun siihen sopimaan suoraan aidon näkösesti! siinä c-pilarissa kun on ne neliskanttiset kontin jatkepalat!E30 325i cabrio
E21 315
E70 x5 30xd
Comment
-
-
Originally posted by willeJoo se on aidosta kopio! mutta jatkaminen ei ole ongelma vaan kun kiinnostais että olisko mahdollista tehdä lasikuidusta semmosta c-pilaria millä sais sen taka luukun siihen sopimaan suoraan aidon näkösesti! siinä c-pilarissa kun on ne neliskanttiset kontin jatkepalat!...
Comment
-
-
C-pilarin muutos / takaluukku ei ole niin yksinkertaista kun aluksi voisi luulla. Takalokasuojan yläpinta nousee kohti C-pilaria ja tiivistyy takaluukkuun. Alkuperäinen takaluukku on lasikuitua.
C-pilarin voit unohtaa kuidusta vai mitenkä meinasit kiinnittää liimalasin lasikuituun ?
Jos todella haluat tehdä sen niin osta c-pilari alkuperäisenä BMWltä. Se tulee suoraan alkuperäisen päälle hitsaamalla mutta joudut myös ostamaan uuden takalasin, takalasin listat (sikakalliit), C-pilarien sisäverhouksen,takaluukun saranat+jouset ja hattuhyllyn jatkopalan. Kalliiksi tulee.
Tuota alkuperäisen luukun päälle kiinnitettävää luukkua et saa mitenkään toimimaan M3 mallisen C-pilarin kanssa koska takalasi tulee luukun päälle.
IMHO unohda koko juttu.
Comment
-
-
Originally posted by Jacek
Jos todella haluat tehdä sen niin osta c-pilari alkuperäisenä BMWltä. Se tulee suoraan alkuperäisen päälle hitsaamalla mutta joudut myös ostamaan uuden takalasin, takalasin listat (sikakalliit), C-pilarien sisäverhouksen,takaluukun saranat+jouset ja hattuhyllyn jatkopalan. Kalliiksi tulee.
Josku mallattiin aitoa luukkua tavalliseen ja kaikista tutkijoista se olisi ollut toimiva alkuperäisillä saranoilla, jos pilarit olisi autoon lisännyt.
Comment
-
-
Originally posted by tertsunenOnko saranat ja jouset erilaiset?
Josku mallattiin aitoa luukkua tavalliseen ja kaikista tutkijoista se olisi ollut toimiva alkuperäisillä saranoilla, jos pilarit olisi autoon lisännyt.
C-pilarin ja takaluukun muuttaminen on niin iso savotta ettei se kannata ellei ole kokonaista M3 korin peräpäätä käytettävissä.
Comment
-
-
Originally posted by JacekOriginally posted by tertsunenOnko saranat ja jouset erilaiset?
Josku mallattiin aitoa luukkua tavalliseen ja kaikista tutkijoista se olisi ollut toimiva alkuperäisillä saranoilla, jos pilarit olisi autoon lisännyt.
C-pilarin ja takaluukun muuttaminen on niin iso savotta ettei se kannata ellei ole kokonaista M3 korin peräpäätä käytettävissä.
Comment
-
-
tässä eroavaisuudet e30/m3vapareiden vapautusrintama: pro-vaparit ry/ for naturally aspirated engine union
Olen toistuvasti sanonut, että BMW:n väki on kovapintaista. Sen takia yritys on rikas ja erittäin tuottoisa. He ovat vaativia ihmisiä ja sillä tavalla he saavat työnsä tehtyä. Kuinka monta miljardööriksi yltänyttä heittopussia tiedätte? - Frank Williams-
Comment
-
-
kyllä tiedän sen että luukun aukko pienenee noin 10cm alkuperäseen verrattuna! mutta kuka olikaan tekemässä aitoa vastaavaa! vaan jos sais tehtyä siihen alkuperäseen c-pilariin jotkut lasikuitu palat jotka tulis sen luuku etureunan kanssa sopimaan niin ei tulis niin tökerön näkönen kuin että se luukun etureuna olis 5cm korkeemmaalla! ei noin kun kuvan vihreässä autossa!E30 325i cabrio
E21 315
E70 x5 30xd
Comment
-
Comment