Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 isot jarrut edullisesti 4x100 jaolle???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Meisseli
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2003
    • 1003
    • Kotka

    #16
    Originally posted by 131
    Mikä ero on nelivetoisen 325 takajarrulevyssä tavalliseen 325 verrattuna?
    ETK:n mukaan koko on ainakin ihan sama (258x10). Ettei olis vaan taas piruuttaan laitettu samalle pulikalle eri varaosanumero ja isompi hinta että saadaan rahastaa nelivedolla ajavia.
    Eioo penaria alla enää.. :(

    Comment

    • Bullitt
      BTCF Member
      • Jul 2002
      • 2786
      • Turku

      #17
      Seat Ibiza Cuprassa on 28 x 305 mm levyt ja 4 reikää. Samassa autossa olis aika makeet satulatkin.

      Jos joku on kiinnostunut satuloista, niin pistää sit peeämmää vaan...



      Comment

      • mr.b
        Bimmer Rookie
        • Nov 2004
        • 169
        • pietarsaari

        #18
        IX levyissä eri offsetti, muistaakseni napa ja koko systeemi levittää 14mm/sivu
        (M3 napa on muuten myös ~7mm leveämpi kun tavallinen E30)
        BMW 320iA Touring -95
        Porsche 944 -86
        Buell xb9r -03
        Marin san rafael ~89
        Jalat -70

        Comment

        • 131
          Bimmer Fanatic
          • May 2004
          • 393
          • Siilinjärvi

          #19
          jako

          Niin meinasinkin että kairaan uuden jaon siihen sisäkehälle. Pitäisi onnistua ihan ilman suuria ongelmia. Ainoa mikä voi vielä sotkea asiat on keskireikä, eli jos on niin iso että tulee jo 4x100 jaon päälle. Onko havaintoa siitä? Ja offset, jos on niin pieni että ei saa satulaa vanteen ja levyn väliin sopimaan. Niitä näkee kun saan levyn käteeni.

          Cuprassa on kivan näköiset satulat, miten lie pala spesiaali? Lie kai tuo alumiiniä tuo satula? Mietin koska itse en alumiiniä maalaisi, mutta rauta satulan päälle voisin ehkä maalin laittaakkin.
          Marko

          http://www.uniball.fi/

          BMW E30 S54B32 SS
          Fiat 131 Abarth g.4 historic

          http://www.131abarth.com/
          http://www.facebook.com/pages/2-Team...65543543540581
          https://www.youtube.com/user/131rally?feature=guide

          Comment

          • Tom1s
            Bimmer Fanatic
            • Nov 2002
            • 669
            • .

            #20
            Originally posted by Bullitt
            Seat Ibiza Cuprassa on 28 x 305 mm levyt ja 4 reikää. Samassa autossa olis aika makeet satulatkin.

            Jos joku on kiinnostunut satuloista, niin pistää sit peeämmää vaan...

            http://koti.mbnet.fi/esapaha/Kone/brembo.JPG
            Oletko jo ehtinyt sovitella noita satuloita?
            F31 328i M-Sport

            Comment

            • VilleH
              Bimmer Rookie
              • Jul 2003
              • 98
              • Espoo

              #21
              Originally posted by mr.b
              IX levyissä eri offsetti, muistaakseni napa ja koko systeemi levittää 14mm/sivu
              (M3 napa on muuten myös ~7mm leveämpi kun tavallinen E30)
              Jep, iX:n levyissä on eri offsetti ja eri napa. Taroxin luetteloiden mukaan offsetissa olisi eroa 15 mm. Ilmeisesti syynä ollut raideleveyden sovittaminen edessä kasvaneeseen raideleveyteen.

              iX Touringissa muuten sama, mutta jäähdytetty levy ja tästä syystä eri satula.

              Comment

              • VP
                Bimmer Rookie
                • Nov 2002
                • 55
                • YKA. Finland

                #22
                Passaako muuten 302mm levyjen omaavien bemujen satulat E30:sen tolppiin? Siis onko jakosama?

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎