Announcement

Collapse
No announcement yet.

e30 m3 etutolpilla

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • viritteliä
    Bimmer Rookie
    • Nov 2003
    • 97
    • seinäjoki

e30 m3 etutolpilla

mitenkä saisko nuo e36 m3 etu tolpat kuinka helposti laitettua e30 koriin ja onko ne kuinka kova homma sinne istuttaa jos jollain olisi kokemusta kyseisestä asiasta niin olisin kiitollinen. sekä miten homma etenee katsastuksessa et vaaditaanko joku todistus niiden sopivuudesta tai vastaavaa ja saako niitä edes sinne laittaa ettei ostaisi turhaan noita tolppia jos niillä ei sitten tee mitään.
  • qwe
    Bimmer Rookie
    • Mar 2004
    • 133
    • espoo

katso toi alempi ketju e30 m5 moottorilla sekä sitä edeltävä ketju e30 v8 moottorilla josta toi edellinen on eriytetty omaksi aiheekseen.

lisäksi täällä oli linkkinä sivu, olisiko ollut e30.de sivuilta jossa oli käyty läpi tuo e36 tolppien vaihto yksityiskohtaisesti sekä myös muut tavat saada 5 pulttinen napa e30:een. haulla löytynee, en jaksa ruveta sitä nyt etsimään.

yht. veto: kyllä ne sinne saa kiinni mutta ratkaisun toimivuudesta ei olla täysin yksimielisiä. olen e30 m3 noilla tolpilla nähnyt ahvenistolla hyvin kulkevan, mutta olen myös kuullut ettei niitä saisi säädettyä kuunnolla arvoihin. en osaa sanoa mikä on totuus.
    Last edited by qwe; 16-12-2004, 00:38.
    vapareiden vapautusrintama: pro-vaparit ry/ for naturally aspirated engine union

Olen toistuvasti sanonut, että BMW:n väki on kovapintaista. Sen takia yritys on rikas ja erittäin tuottoisa. He ovat vaativia ihmisiä ja sillä tavalla he saavat työnsä tehtyä. Kuinka monta miljardööriksi yltänyttä heittopussia tiedätte? - Frank Williams-

Comment

• mr.b
      Bimmer Rookie
      • Nov 2004
      • 169
      • pietarsaari

E36 tolppat menevät kuulema E30seen, E36 M3 3,2 tukivarsilla + E30 M3 offset puslilla.
      BMW 320iA Touring -95
      Porsche 944 -86
      Buell xb9r -03
      Marin san rafael ~89
      Jalat -70

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎