Announcement

Collapse
No announcement yet.

Orkkis BBS E30 vanteet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jehu87
    Bimmer Rookie
    • May 2011
    • 39
    • Helsinki

    Orkkis BBS E30 vanteet

    Osaisko joku kertoa jotain "historiaa" noista bbs:n vanteista jotka on mulla tollasessa e30:ssä. Olen auton kolmas omistaja ja edelliset omistajat minä mukaan lukien olemme pitäneet nuo vanteet erittäin hyväkuntoisena. Ja jos joku saattaisi tietää, että mitä hintaa niistä voisi pyytää (jos joku sattuisi kiinnostumaan vaikka). Kuvia ei ole, mutta jos jotakuta kiinnostaa saada kuvia nähtäväksi niin sekin sopii.
  • Sami.
    Bimmer Enthusiast
    • May 2007
    • 2526
    • Lahti

    #2
    Tämmösistäkö nyt puhutaan:


    Itse en ainakaan luopuis mistään hinnasta Laita ihmeessä kuvia näytille ja täältä ainakin jotain juttua kyseisistä vanteista.
    eDIRTY
    kliks

    Comment

    • shakes
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2006
      • 2870
      • Lahti

      #3
      Miks mulla tuli heti mielee tyylivitoset?:think

      E30 328i Cabrio '91 M-Tech II
      E30 328i Projekti '88
      E61 523i '08

      EX: E30 316i Bavaria, E30 316, E30 318i Touring, E21 315, E46 316i M-Sport I, E36 318i M-Sport Touring, E34 535i AC Schnitzer Silhouette S5, E46 320i Touring, E34 525i USA, E34 535i, E36 318i, E36 Touring 316i, E39 Touring 525d, Mini Cooper D, E34 520i Touring, E34 525i Touring, E87 116i LCI

      Comment

      • jr66
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2006
        • 16364
        • Asikkala

        #4
        Originally posted by shakes View Post
        Miks mulla tuli heti mielee tyylivitoset?:think
        Sama täällä

        Comment

        • Eepo
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2003
          • 5388
          • Tampere

          #5
          Originally posted by jehu87 View Post
          Osaisko joku kertoa jotain "historiaa" noista bbs:n vanteista jotka on mulla tollasessa e30:ssä. Olen auton kolmas omistaja ja edelliset omistajat minä mukaan lukien olemme pitäneet nuo vanteet erittäin hyväkuntoisena. Ja jos joku saattaisi tietää, että mitä hintaa niistä voisi pyytää.
          jos ne on tuollaiset vitoset niin hinta pyynnit on realistisesta aivan utopiseen, 200e-500e
          perussiistit vanteet, ja toimii E30 hienosti, niin kesällä kuin talvella.
          -Harley Davidson Sportster - 89-
          -Harley Davidson softail -89-
          -Suzuki PV50 -86-

          Comment

          • jr66
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2006
            • 16364
            • Asikkala

            #6
            300 € saa olla virheettömät keskilätkät mukana, muuten pyynti lähenee ryöstöä. Nythän ei tiedetä mitä vanteita aloittaja tarkoittaa.

            Comment

            • Eepo
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2003
              • 5388
              • Tampere

              #7
              Originally posted by jr66 View Post
              300 € saa olla virheettömät keskilätkät mukana, muuten pyynti lähenee ryöstöä. Nythän ei tiedetä mitä vanteita aloittaja tarkoittaa.
              mutta ainahan voi spekuloida
              -Harley Davidson Sportster - 89-
              -Harley Davidson softail -89-
              -Suzuki PV50 -86-

              Comment

              • touring39
                BTCF Member
                • May 2005
                • 3901
                • Kaarina

                #8
                Mä ostin tommoset muutama vuosi sitten peräkärryyn 85 eurolla

                Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800

                Ex:
                e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i

                Comment

                • Sami.
                  Bimmer Enthusiast
                  • May 2007
                  • 2526
                  • Lahti

                  #9
                  Originally posted by shakes View Post
                  Miks mulla tuli heti mielee tyylivitoset?:think
                  No samoin, mut jotenki en vaan usko kenenkään väsäilevän topikkia moisten takia ja mainostavan kuinka joku niistä on huolta pitänyt:think
                  eDIRTY
                  kliks

                  Comment

                  • jehu87
                    Bimmer Rookie
                    • May 2011
                    • 39
                    • Helsinki

                    #10
                    Originally posted by shakes View Post
                    Miks mulla tuli heti mielee tyylivitoset?:think


                    Kysessää voi olla samanlaiset vanteet kun kyseisessä autossa, mutta empä tarkalleen muista. Pitääpä ottaa ensi viikolla kuvat vanteista. Mutta muistikuvan mukaan taitaa olla samanlaiset vanteet (mahdollisesti siis) kun kyseessä olevassa autossa.

                    Comment

                    • jehu87
                      Bimmer Rookie
                      • May 2011
                      • 39
                      • Helsinki

                      #11
                      Originally posted by jehu87 View Post
                      Kysessää voi olla samanlaiset vanteet kun kyseisessä autossa, mutta empä tarkalleen muista. Pitääpä ottaa ensi viikolla kuvat vanteista. Mutta muistikuvan mukaan taitaa olla samanlaiset vanteet (mahdollisesti siis) kun kyseessä olevassa autossa.
                      En sitte tiedä, että onko ne sillon mitenkään erikoiset vai ei. Yks kaveri vaan meinas tossa joku vuos sitten (mukamas joku bemari ekspertti kai) että noin 400€ niistä voisin pyytää, mutta tiedä tuota. Täytyy kyllä kuvat ottaa ja katsojat saa todeta onko kyseessä erikoiset vanteet vai ei.

                      Comment

                      • jr66
                        Bimmer Enthusiast
                        • Apr 2006
                        • 16364
                        • Asikkala

                        #12
                        Originally posted by jehu87 View Post
                        En sitte tiedä, että onko ne sillon mitenkään erikoiset vai ei. Yks kaveri vaan meinas tossa joku vuos sitten (mukamas joku bemari ekspertti kai) että noin 400€ niistä voisin pyytää, mutta tiedä tuota. Täytyy kyllä kuvat ottaa ja katsojat saa todeta onko kyseessä erikoiset vanteet vai ei.
                        Jos kuva olisi ollut 1. postauksessa tämä asia olisi lienee jo selvinnyt...

                        Comment

                        • smpovers
                          Bimmer Enthusiast
                          • Sep 2006
                          • 2372
                          • Tammela

                          #13
                          Ostin alkuperäiset style 5 vanteet. Kahdessa valmistaja bbs, mutta parissa muussa lukee FPS. BMW logot löytyy kaikista ja vanteet on saman näköisiä paitsi tarkkaan katsoen FPS vanteissa aavistuksen paksummat "puolat".

                          Minkäslaista tarinaa näihin FPS tekeleisiin liittyy? Kopiot tuskin on koska bmw logot löytyy.
                          BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek
                          BMW 330d touring e46 -05
                          Ford Cortina Mk2 1600 -70
                          ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja

                          Comment

                          • T3
                            BTCF Member
                            • Oct 2003
                            • 8530
                            • Karhe

                            #14
                            Originally posted by smpovers View Post
                            Ostin alkuperäiset style 5 vanteet. Kahdessa valmistaja bbs, mutta parissa muussa lukee FPS. BMW logot löytyy kaikista ja vanteet on saman näköisiä paitsi tarkkaan katsoen FPS vanteissa aavistuksen paksummat "puolat".

                            Minkäslaista tarinaa näihin FPS tekeleisiin liittyy? Kopiot tuskin on koska bmw logot löytyy.
                            Ihan ovat alkuperäiset. Muita valmistajia ALU (tai mikälie) ja Lemmers ja nekin alkuperäisiä.
                            .

                            Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

                            Comment

                            • basso72
                              BTCF Member
                              • Dec 2004
                              • 1837
                              • Ylä-Pinsiö

                              #15
                              Originally posted by smpovers View Post
                              Ostin alkuperäiset style 5 vanteet. Kahdessa valmistaja bbs, mutta parissa muussa lukee FPS. BMW logot löytyy kaikista ja vanteet on saman näköisiä paitsi tarkkaan katsoen FPS vanteissa aavistuksen paksummat "puolat".

                              Minkäslaista tarinaa näihin FPS tekeleisiin liittyy? Kopiot tuskin on koska bmw logot löytyy.
                              Ei kai sen kummempaa tarinaa,yksi alkuperäisten vanteiden valmistajista.
                              Yleinen harhaluulo on,että kaikki style5:t on bbs tekeleitä.
                              Last edited by basso72; 17-04-2014, 22:57. Reason: Hidaskin vielä..
                              sigpic
                              Kaikissa meissä asuu pieni M115.
                              320i -77

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎