Announcement

Collapse
No announcement yet.

e30 318i -85 nykii tosi paljon y.m.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TILTTILT
    Bimmer Rookie
    • Jan 2005
    • 18
    • Vaasa

e30 318i -85 nykii tosi paljon y.m.

Olen lukenut nyt melkein kaikki nykimisen liittyvää aiheita tässä foorumissa, mutta mun auto nykii tosi paljon niin paljon et tuskin pääsee eteenpäin. Joskus kylmänä joskus kuumana. Ja toinen ongelma on että joskus kuin auto nyt menee eteenpäin niin kaasu yhtäkkiä häviää, ihan kuin joku katkaiasi kaasuvaijerin. Auto ei sammu se jää tyhjänkäyntiin ja vaikka miten painaa kaasua mitään ei tapahdu... Mistä aloitan vaihtaa osia?

Kiitos etukäteen
    terv. aloittelija
  • jsa
    Bimmer Rookie
    • Sep 2004
    • 53
    • jkl mlk

Ruiskun/pumpun releestä.

Comment

• TILTTILT
      Bimmer Rookie
      • Jan 2005
      • 18
      • Vaasa

Originally posted by jsa
      Ruiskun/pumpun releestä.
      Onko tyhjänkäyntiä silloin jos se on rikki?

Comment

• TILTTILT
        Bimmer Rookie
        • Jan 2005
        • 18
        • Vaasa

luulen että vika löytyi... ilmamääräboxin kansi oli todella huonosti liimattu kiinni...

kai se pitää olla ilmatiivis?? (siis se kansi missä pieni piiri ja viisari on)

Comment

• Damien83
          Bimmer Fanatic
          • Oct 2004
          • 527
          • Seinäjoki

Originally posted by TILTTILT
          luulen että vika löytyi... ilmamääräboxin kansi oli todella huonosti liimattu kiinni...

kai se pitää olla ilmatiivis?? (siis se kansi missä pieni piiri ja viisari on)
          Eipä taida olla tuolla kannella mitään väliä, koska sitäkautta ilman ei ainakaan PITÄISI kiertää. Tarkista nyt kuitenkin ensimmäisenä koko imupuoli mahdollisten imuvuotojen poissulkemiseksi.

Comment

• TILTTILT
            Bimmer Rookie
            • Jan 2005
            • 18
            • Vaasa

Kyllä tyhjänkäynti on ainakin parempi nyt, olin menossa koittamaan mutta se jäi ikävästi makaamaan mahallen kuin oli niin paljon lunta pakko vaan odottaa että porukka tulee töihin aamulla et saa sen vedettyä pois (pikkasen hankalaa yksin) ja sit koittamaan kuin se on lämpenyt kunnolla.

Comment

• Sickness
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2003
              • 1923
              • Helsinki

Ei sen kannen tiiviydellä ole mitään väliä muuten kuin sen piirilevyn hengissä pysymisen kannalta pidemmällä aikavälillä. Veikkaanpa kuitenkin, että oikea osa on käsittelyssä, eli ilmamäärämittarista tuo voisi hyvinkin johtua. Luepa foorumilta ilmamäärämittarin puhdistukseen liittyviä aiheita ja kokeile pääseekö sillä eteenpäin asiassa. Ja jos saat joltain kokeiltavaksi varmasti ehjän ja toimivan niin siitä on hyvä aloittaa vikojen rajaaminen...
              E39 520iA -02

Comment

• TILTTILT
                Bimmer Rookie
                • Jan 2005
                • 18
                • Vaasa

Se näytti nyt pelavan ihan hyvin kuin laitoin sen kennen kunnolla kinni, ei nykinyt eikä pysähtynyt... Ja niinkuin sanoit Sickness täältä foorumilta varmasti löytyy tietoa tästä asiasta, kuin yllättävän monilla on sama ongelma.
                Toivottavasti tää nyt riitti mun osalta ja kiitos vastauksista.

Comment

Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎