Tuli tossa hommattua E30 316 vm-87 jossa viellä ketjujakopäällinen kone
(M10?).Auto ei ollut kallis ja leima voimassa mutta ihan pari 'pikkuvikaa'olis.
Eli mikähän on järkevin tapa(lue halvin)saada kuntoo toi sähköinen kaasari
jonka tyhjäkäynti aaltoilee jossain 1500-2000 kier/min.Toinen vika joka ehkä
huolestuttaa muo paljon enemmän on toi pakin rankahko rusahdus päälle
laitattaessa .Ihan niin kuin kytkimen säädöt ei olis ihan kohdallaan,mutta
voiko BMW nestekytkintä yleensäkään säätää/ilmata.Laatikko on 5-vaihteinen ja toi kaasari on Pielsburg 2E...jotain.Varsinkin tosta laatikosta
olis kiva tietää onko niissä joku perusvika tossa pakissa.Kuvittelisin että
lotju on Getrag.
(M10?).Auto ei ollut kallis ja leima voimassa mutta ihan pari 'pikkuvikaa'olis.
Eli mikähän on järkevin tapa(lue halvin)saada kuntoo toi sähköinen kaasari
jonka tyhjäkäynti aaltoilee jossain 1500-2000 kier/min.Toinen vika joka ehkä
huolestuttaa muo paljon enemmän on toi pakin rankahko rusahdus päälle
laitattaessa .Ihan niin kuin kytkimen säädöt ei olis ihan kohdallaan,mutta
voiko BMW nestekytkintä yleensäkään säätää/ilmata.Laatikko on 5-vaihteinen ja toi kaasari on Pielsburg 2E...jotain.Varsinkin tosta laatikosta
olis kiva tietää onko niissä joku perusvika tossa pakissa.Kuvittelisin että
lotju on Getrag.
Comment