Huoh,
Potilas on edelleen E30/318i/-85.
Tein tuossa hiljan jäähdytinremppaa ja vaihdoin samoin tein kiertovesipumpun.
Mielenkiintoista sinänsä, että koslassa tuommoinen on, kun ETK ei moista osaa ko. autossa tunnista.
Jokatapauksessa, nyt vaikuttaa siltä, että joko pumppu tai sitten joku letkuliitos falskaa, kun vettä sihisi kuumana ja paineella ajon jälkeen sieltä pumpun tuntumasta.
Pitääkö tuota yrittää korjata jollain tavalla vai voiko tuosta pumpusta hankkiutua eroon ja yhdistää letkut suoraan toisiinsa? Tiedän kyllä, että sitten voi kabiinissa tulla kylmä, mutta jos vedet karkailee yhtämittaa tuolta niin sitten voi tulla tosi kylmä (tai kuuma, kun käppäilee kotia kiehuneen auton luota).
Toivotaan, että saan auton kotipihalle ajettua, ilman, että liiemmin keittää...
Potilas on edelleen E30/318i/-85.
Tein tuossa hiljan jäähdytinremppaa ja vaihdoin samoin tein kiertovesipumpun.
Mielenkiintoista sinänsä, että koslassa tuommoinen on, kun ETK ei moista osaa ko. autossa tunnista.
Jokatapauksessa, nyt vaikuttaa siltä, että joko pumppu tai sitten joku letkuliitos falskaa, kun vettä sihisi kuumana ja paineella ajon jälkeen sieltä pumpun tuntumasta.
Pitääkö tuota yrittää korjata jollain tavalla vai voiko tuosta pumpusta hankkiutua eroon ja yhdistää letkut suoraan toisiinsa? Tiedän kyllä, että sitten voi kabiinissa tulla kylmä, mutta jos vedet karkailee yhtämittaa tuolta niin sitten voi tulla tosi kylmä (tai kuuma, kun käppäilee kotia kiehuneen auton luota).
Toivotaan, että saan auton kotipihalle ajettua, ilman, että liiemmin keittää...
Comment