Mistä johtuu että kone nakuttaa vieläkin vaikka vaihdoin moottoriin uudet nostimet, nokka-akselin, ohjurinkumit, kannentiivisteen ja keinuvivut?
BMW 316i 1990 m40
Kiitos!
Laiton siihen uuden hihnan kun oli kone purettuna.
Se naputtaa 1800-2000 kiekan ja 2700-2900kiekan kohdalla.
Täytyy katsoa vielä sitä hihnaa jos se on pielessä.
M40-sarjan koneita on erittäin vaikea saada hiljaiseksi. Luin jostain että venttiilinohjurien pienikin välys saa aikaan koneiston muuttumisen ompelukoneeksi.
sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Jakohihnat ei veny, ne katkeaa
Ja ettei ihan OT:ksi mene niin omassa oli männän tapissa välystä niin sieltä kuului samantyylinen ääni kuin viallisesta kiertokangenlaakerista
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
E36 318is class II, e30 turpo
Laiton siihen uuden hihnan kun oli kone purettuna.
Se naputtaa 1800-2000 kiekan ja 2700-2900kiekan kohdalla.
Täytyy katsoa vielä sitä hihnaa jos se on pielessä.
Mulla sama kone, räklättää kuin singeri, en ees kehtaa vaivautua laittelemaan kyseistä konetta kuntoon äänen takia. Tosin tuo ääni käyttäytyy eri kierrosalueilla samalla tavalla, tietty kierrosalue räklättää eniten. Btw jakohihna ja vesipumppu(motonet) vaihdettu noin 8000km sitten, pumppu mallia metallisiipinen. Pitää minimaalista ulinaa jatkuvasti matalilla kierroksilla, korkeammilla ei huomaa. Eikä melu ole hävinnyt mihinkään, mikäpä lienekkkään. Päästöistä heittämällä läpi ja tehot tallessa(ja hävittää hiukan öljyä)
ex.E30 316i'90
ex.E36 320i'91
Ja muita merkkejäkin on ollut, ja tulee olemaan.
Comment