Onkos joku vaihdellu? minkälainen homma?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 takatukivarsien helat
Collapse
X
-
Ihan vinkkinä että jokaiselle kysymykselle ei aina kannata omaa topicia tehdä vaan suosittelen tuon haku toiminnon käyttöä..
tuossa linkki isoille puslille --> http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=74182
Samalla tavalla noi pikkuset tukivarsien puslat periaatteessa tulee ulos. Itse joskus lämmitin tukivarsia reilusti, tukivarret johonkin kiinni ja lyömällä ne tuli sieltä ulos. Nuo helathan saa vaihdettua tukivarret autossa kiinnikkin, mutta kannattaa ihan suosiolla pudottaa alas niin pääsee kunnolla työstämään (joskus meinaa istua todella kovaa kiinni) Kunnon ulosvetäjällä varmaan helpoin irrotella vanhat puslat koloistaanLast edited by SanMiguel; 11-12-2013, 17:25.
-
-
Originally posted by SanMiguel View PostIhan vinkkinä että jokaiselle kysymykselle ei aina kannata omaa topicia tehdä vaan suosittelen tuon haku toiminnon käyttöä..
tuossa linkki isoille puslille --> http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=74182
Samalla tavalla noi pikkuset tukivarsien puslat periaatteessa tulee ulos. Itse joskus lämmitin tukivarsia reilusti, tukivarret johonkin kiinni ja lyömällä ne tuli sieltä ulos. Nuo helathan saa vaihdettua tukivarret autossa kiinnikkin, mutta kannattaa ihan suosiolla pudottaa alas niin pääsee kunnolla työstämään (joskus meinaa istua todella kovaa kiinni) Kunnon ulosvetäjällä varmaan helpoin irrotella vanhat puslat koloistaan
Comment
-
-
Kunhan et tee niinkun jotkut sankarit, eli vedätä toista tukivarren haaraa vasten helaa ulos. Ne tukivarret /voi ottaa ja levähtää. Sen harvan kerran mitä noita on jotunu vaihtamaan niin olen pyyhkiny santapaperilla reiän suun ja sisukset tasaiseksi ettei jää ylimääräistä paskaa/pykäliä/jäysteitä sinne jumittamaan. Ja reippaasti valitsemaasi liukkaria sekä helaan että reikään.
Varmaan joku tulee kohta kertomaan että liukkareita ei saa käyttää....
Vetimen käyttö on paljon parempi yleensäkin helojen kanssa kuin lyöminen, jos vaan mahdollista. Tietysti jos on prässi johon varret saa sopimaan niin aina parempi.
JarnoLast edited by petrolhead; 11-12-2013, 20:16.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Comment